beantwoord

geld afgeschreven

• 14 september 2020
  • 5 reacties
  • 170 Bekeken

Goedemorgen,

Ik heb een vraag over een onbekende afschrijving. Er is een paar dagen terug 56,00 van mijn rekening gegaan naar ns groep iz ns reizigers en kan op internet alleen iets vinden over ns fietsen en dat is het in mijn geval ieder geval niet. 

Wie weet waarvan dit is? Alvast bedankt! :)

X

icon

Beste antwoord door mrfreeze 14 september 2020, 09:50

Klinkt als een Dal Voordeel abonnement :slight_smile: De ‘klassieke’ versie (reizen op saldo) kost € 56 per jaar.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Klinkt als een Dal Voordeel abonnement :slight_smile: De ‘klassieke’ versie (reizen op saldo) kost € 56 per jaar.

Reputatie 7
Badge +1

Heb je toevallig de ex-studenten code vorig jaar gebruikt voor een gratis Dal Voordeel abonnement voor 1 jaar? Als dat zo was wordt het abonnement na 1 jaar automatisch verlengd. Je dient zelf het abonnement te beëindigen. 

Goedemorgen Fayeeex, welkom bij de NS Community. 

Wat eerder al geschreven is, lijkt het erop dat het om het Dal Voordeel abonnement gaat. Je kunt het beste contact opnemen met onze klantenservice, zodat er in het systeem kan worden gekeken. 

Je kan ons op diverse manieren bereiken, check deze pagina! Mocht je nog verdere vragen hebben, stel ze dan gerust! 

Reputatie 5
Badge

Nog simpeler is gewoon zelf ff kijken in je mijnNS account-of die snel alsnog aanmaken. Het lijkt erop dat je bent gaan gokken o.g.v. wat tarieven die je hebt gezien.

Bedankt iedereen! Ik heb inderdaad een dal voordeel abonnement, oepsie dat was het dus 🤓🤭

X

Reageer