beantwoord

Geld declareren

Vandaag heb ik gebeld met jullie klantenservice over dat ik geld wil declareren. Dit kon ik het beste doen via de chat, maar die is al de hele dag druk. Aangezien ik persoonlijke gegevens erin moet zetten wil ik graag weten hoe ik dit op een andere manier kan doen.

Met vriendelijke groeten,
Shamilaa
icon

Beste antwoord door Robert B 28 september 2017, 18:22

Welkom, op het forum Shamila!

Mijn eerste vraag is waarom de klantenservice je niet kon/wilde helpen, terwijl je ze gebeld hebt? En wat is de reden van je claim (vertraging, boete, gemaakte kosten etc)?

Er zijn andere mogelijkheden die redelijk snel zijn, zoals via Twitter of Facebook, maar als je niet al te veel haast hebt zal een moderator hier ook wel reageren.

Via Twitter stuur je een DM (direct message) door op het envelopje te klikken op de Twitter website of Twitter app.

Hier op het forum kan je een moderator een privébericht sturen door op zijn/haar naam te klikken en dan de blauwe knop 'Stuur bericht'. Moderators herken je aan het NS logo bij hun profielfoto en NS achter hun naam.

Doe dat (zowel op Twitter als Facebook of hier) pas wanneer er naar je gegevens gevraagd wordt.

Bekijk origineel

5 reacties

Badge +3

Mijn eerste vraag is waarom de klantenservice je niet kon/wilde helpen, terwijl je ze gebeld hebt? En wat is de reden van je claim (vertraging, boete, gemaakte kosten etc)?

Er zijn andere mogelijkheden die redelijk snel zijn, zoals via Twitter of Facebook, maar als je niet al te veel haast hebt zal een moderator hier ook wel reageren.

Via Twitter stuur je een DM (direct message) door op het envelopje te klikken op de Twitter website of Twitter app.

Hier op het forum kan je een moderator een privébericht sturen door op zijn/haar naam te klikken en dan de blauwe knop 'Stuur bericht'. Moderators herken je aan het NS logo bij hun profielfoto en NS achter hun naam.

Doe dat (zowel op Twitter als Facebook of hier) pas wanneer er naar je gegevens gevraagd wordt.

Er zijn andere mogelijkheden die redelijk snel zijn, zoals via Twitter of Facebook, maar als je geen haast hebt zal een moderator hier ook wel reageren.

Via Twitter stuur je een DM (direct message) door op het envelopje te klikken op de webstie of app. Hier op het forum kan je een moderator een privébericht sturen door op zijn/haar naam te klikken en dan de blauwe knop 'Stuur bericht'.

De klantenservice vertelde dat ik dit het beste via de chat kon regelen. Ik weet niet waarom ze mij niet via de telefoon konden helpen. Ik werd door verwezen naar dit. Bedankt voor uw antwoord dan ga ik dat nu proberen.
Badge +3
Ik kan geen reden bedenken om je door te verwijzen naar een ander kanaal (in dit geval chat) als je al iemand aan de lijn hebt, anders dan dat diegene je niet kon helpen wegens een gebrek aan kennis of de wil/tijd om het voor je uit te zoeken en je terug te bellen.

Dit lijkt een beetje op kastje-muur of 'ik gooi het over de schutting dan is het niet meer mijn probleem'. 😞
Reputatie 6
Hallo Shamila en welkom op het NS Serviceforum.

Ik zie dat Robert je al goed op weg heeft geholpen. De reden dat mijn telefonische collega jou niet heeft kunnen helpen, heeft geen standaard reden ben ik bang. Is het mogelijk dat wij een bijlage van jou moeten ontvangen? Daarvoor verwijs ik je graag naar onze Social Media afdeling. Daar gaan we meteen kijken voor je!
Badge +3
Oh ja, natuurlijk Thomas NS mijn excuses dan voor reactie #3

Als je foto's of zo moet opsturen (bijvoorbeeld een scheur in je nieuwe jas) dan moet dat inderdaad via de Social Media. Mag hier ook, maar dan geen persoonsgevens erbij zetten wegens privacy.

Succes Shamila!

Reageer