Geld (NIET) terug bij vergeten abonnement

  • 2 september 2014
  • 1 reactie
  • 238 Bekeken

Ik heb een Studentenreisproduct, deze was ik echter vergeten. Ik heb begrepen dat je één keer per (contract)jaar je geld terug kan krijgen. Daarom heb ik begin juli het formulier 'Geld terug bij vergeten abonnement' ingevuld en opgestuurd inclusief alle mee te sturen bewijzen. Dit heb ik binnen één maand na de reisdatum opgestuurd. Echter, is het geld nog steeds niet op mijn rekening gestort. Duurt dit altijd zo lang? Waarom heb ik nog niks ontvangen?

1 reactie

Welkom op het forum Karin van der Wal!

Heb je al een antwoord gekregen op je brief met de bevestiging dat je in aanmerking komt voor restitutie? In dat geval wordt het bedrag binnen 4 weken op je rekening teruggestort.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Abonnementen. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.

Reageer