beantwoord

Geld overgemaakt naar NS i.p.v. Syncasso

• 21 maart 2018
  • 1 reactie
  • 189 Bekeken

Beste allemaal,

Ik had een openstaande rekening van 27,83 waarnaar syncasso in is geschakeld en ik zodoende 67,83 moest betalen. Ik heb met de klantenservice gebeld en die zei dat ik zowel naar NS of syncasso het bedrag alsnog over kon maken. Ik heb toen direct een mail van de klantenservice ontvangen met het rekeningnummer (van de NS) waarnaar ik het kon overmaken. Ik heb het overgemaakt en verwachtte dat het hiermee afgesloten was, tot ik vandaag een brief van synccasso ontving of ik het bedrag naar hun overmaak (of er komt een deurwaarder met alle kosten van dien).

Ik wil vragen hoe dit mogelijk is, en hoe ik dit op moet lossen. In de chat werd mij simpelweg verteld dat ik syncasso moet bellen, maar die zijn onmogelijk telefonisch te bereiken (ik wacht nu al een dag op bericht van hun na het invullen van mijn probleem). Daarbij snap ik niet goed hoezo ik nu in de problemen zit nadat ik simpelweg instructies van de NS heb gevolgd.

Groeten,
Pepijn
icon

Beste antwoord door Arnold NS 21 maart 2018, 13:59

Hallo PepijnBres en welkom op het NS Forum!

Omdat je exact dezelfde vraag in een ander topic nogmaals hebt gesteld heb ik dat topic verwijderd. Het advies dat je hebt gekregen van de NS klantenservice is om contact op te nemen met Syncasso. Dit kan per telefoon 0885 – 151 800, chat, e-mail (post@syncasso.nl) of brief. Op basis van je verhaal is het lastig voor me om na te gaan wat zich precies afgespeeld heeft, maar ik ga er vanuit dat mijn collega dit al nagegaan is voor je toen je naar Syncasso verwezen werd. Mocht de reden nu toch nog niet helemaal helder zijn kun je uiteraard altijd weer contact met oNS opnemen. Dit gaat het snelst per telefoon (030-7515155), chat, Twitter (@NS_online) of facebook. Vergeet daarbij niet je voorletters, achternaam, geboortedatum, postcode, huisnummer en OV-chipkaartnummer mee te sturen voor alle volledigheid. Het lijkt me echter wel verstandig eerst de aanwijzingen van mijn collega te volgen voor de volledigheid 🙂.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo PepijnBres en welkom op het NS Forum!

Omdat je exact dezelfde vraag in een ander topic nogmaals hebt gesteld heb ik dat topic verwijderd. Het advies dat je hebt gekregen van de NS klantenservice is om contact op te nemen met Syncasso. Dit kan per telefoon 0885 – 151 800, chat, e-mail (post@syncasso.nl) of brief. Op basis van je verhaal is het lastig voor me om na te gaan wat zich precies afgespeeld heeft, maar ik ga er vanuit dat mijn collega dit al nagegaan is voor je toen je naar Syncasso verwezen werd. Mocht de reden nu toch nog niet helemaal helder zijn kun je uiteraard altijd weer contact met oNS opnemen. Dit gaat het snelst per telefoon (030-7515155), chat, Twitter (@NS_online) of facebook. Vergeet daarbij niet je voorletters, achternaam, geboortedatum, postcode, huisnummer en OV-chipkaartnummer mee te sturen voor alle volledigheid. Het lijkt me echter wel verstandig eerst de aanwijzingen van mijn collega te volgen voor de volledigheid 🙂.

Reageer