beantwoord

Geld retour na annulering

• 23 januari 2015
  • 7 reacties
  • 255 Bekeken

Ik heb op 8 januari een abonnement geanuleerd en ook een bevestiging gekregen van de NS op 8 januari 2015. In de mail staat dat je binnen 10 werkdagen je geld terug ontvangt. Nu blijkt dat de NS mijn abonnement pas op de 19e heeft geanuleerd dat de tekst in de bevestigingsmail van de NS -binnen 10 dagen ontvang je geld retour- niet juist is. Vertelde een medewerkster klantenservice. Hoe krijg ik in godsnaam mijn 3072,00 euro terug? mijn huidig abonnement vervalt op 30 januari en ik kan geen 3072 extra ophoesten. Voel me hoorlijk in de maling genomen door dit bedrijf...En ik kom niet verder dan de klantenservice die niets voor mij kunnen betekenen.
icon

Beste antwoord door Herman NS 23 januari 2015, 14:40

Wat vervelend Marja! Kun je je NAW-gegevens en geboortedatum in een privébericht naar mij toesturen? dan ga ik kijken of ik je kan helpen. Doorgaans zou de termijn inderaad 10 werkdagen dienen te zijn. Het topic heb ik verplaatst naar het subforum 'abonnementen' in verband met de vindbaarheid van jouw topic.
Bekijk origineel

7 reacties

Dreigen om rechtsbijstand in te schakelen, want NS is het verplicht om het binnen 10 dagen terug te storten (dat heeft u op papier)

En niet kunnen is vaak niet willen, want elk bedrijf kan een spoedbetaling verrichten en tot terugbetaling overgaan. Het kan morgen nog op uw rekening staan als NS dat zou willen.
Dreigen om rechtsbijstand in te schakelen, want NS is het verplicht om het binnen 10 dagen terug te storten (dat heeft u op papier)

En niet kunnen is vaak niet willen, want elk bedrijf kan een spoedbetaling verrichten en tot terugbetaling overgaan. Het kan morgen nog op uw rekening staan als NS dat zou willen.

Ik ga ook zo de rechtsbijstand bellen elke medewerker van de klantenservice komt met een ander antwoord.
Wat vervelend Marja! Kun je je NAW-gegevens en geboortedatum in een privébericht naar mij toesturen? dan ga ik kijken of ik je kan helpen. Doorgaans zou de termijn inderaad 10 werkdagen dienen te zijn. Het topic heb ik verplaatst naar het subforum 'abonnementen' in verband met de vindbaarheid van jouw topic.
Wellicht dat een moderator u vandaag nog kan helpen.
Dat hoop ik ook gaat om een aanzienlijk bedrag en de 30ste verloopt mijn huidig abonnement
Gelukkig is Herman de moderator er nu mee bezig. Hoop dat alles snel geregeld is.
Het is gelukkig opgelost door de moderator!!!

Reageer