Goedemiddag Jerûn Dreves en welkom bij de NS Community.
Strikt genomen klopt een verwijzing naar Arriva als je een vervoerbewijs bij Arriva hebt gekocht, maar er is niet echt een officiële werkwijze wanneer je via ons korting zou moeten krijgen en bij hen een vervoerbewijs hebt gekocht. Wij hebben namelijk geen mogelijkheid om dat vervoerbewijs te controleren om te zien of je ook werkelijk gereisd had op een moment dat je recht zou hebben op die korting.
We hebben dan sowieso een foto nodig van het betreffende vervoerbewijs als bewijs dát je een vervoerbewijs had, een eventuele compensatie is daarna altijd een coulance. Daarvoor kan contact opgenomen worden via chat of onze Social Media kanalen.
Los daarvan begrijp ik dat dit gaat om een situatie van bijna een jaar geleden. Claims horen uiterlijk 6 maanden (afhankelijk van het type claim) na het reismoment ingediend te worden dus er valt op dit moment sowieso weinig meer te doen. Ik snap ook niet zo goed waarom je nu pas opnieuw contact op neemt.