beantwoord

Geld terug bij overstappen

• 23 januari 2018
  • 1 reactie
  • 106 Bekeken

Beste NS medewerker, deze vraagt vergt wat uitleg. gisteren, 22 januari 2018, moest ik van Schiphol naar het mooie Almelo toe. Ik ben in het bezit van dal-vrij abonnement 1e klas en ben netjes ingecheckt omstreeks 15:15 uur. De trein tussen Deventer en Almelo lag eruit vanwege een aanrijding met een voertuig. Om niet tussen de mensenmassa te staan bij de snelblusser in Deventer besloot ik om mijn reis via Zwolle te volbrengen. Ik zag in de reisapp dat ik moest overstappen op een andere vervoerder, namelijk blauw-net. Omdat ik niet zeker was of mijn abonnement ook geldig was voor andere treinvervoerders heb ik deze vraag uitgezet bij een van uw medewerkers werkzaam bij het ticketoffice van de NS op Schiphol. Mij werd daar verteld dat de abonnementen geldig zijn voor alle treinvervoerders. Ik dacht dikke prima. Maar nu komt het. Ik moest natuurlijk overstappen op een andere vervoerder dus uit- en inchecken. Dit gebeurde uiteraard in de spits omstreeks 5 uur op station Zwolle. Bij aankomst in Almelo zag ik dat ik had betaald voor de reis tussen zwolle en Almelo. Nu wil ik graag dat gedeelte vergoed hebben. Heb ik recht op die vergoeding?

Ik heb op tijd ingecheckt voor de spits maar heb dus de pech dat ik met een andere vervoerder mijn reis had voortgezet.
icon

Beste antwoord door Arnold NS 23 januari 2018, 14:37

Hallo grolsch08,

Hier lees je een soortgelijk topic. Je kunt voor restitutie contact opnemen met de klantenservice. Dit gaat het snelst per telefoon (030-7515155), chat, Twitter (@NS_online) of facebook. Vergeet daarbij niet je voorletters, achternaam, geboortedatum, postcode, huisnummer en OV-chipkaartnummer mee te sturen voor alle volledigheid. Zij kunnen jouw specifieke bekijken en eventueel van restitutie voorzien.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo grolsch08,

Hier lees je een soortgelijk topic. Je kunt voor restitutie contact opnemen met de klantenservice. Dit gaat het snelst per telefoon (030-7515155), chat, Twitter (@NS_online) of facebook. Vergeet daarbij niet je voorletters, achternaam, geboortedatum, postcode, huisnummer en OV-chipkaartnummer mee te sturen voor alle volledigheid. Zij kunnen jouw specifieke bekijken en eventueel van restitutie voorzien.

Reageer