geld terug bij storing abonnement ophalen | NS Community
beantwoord

geld terug bij storing abonnement ophalen

  • 25 June 2022
  • 4 reacties
  • 125 Bekeken

Een aantal dagen geleden heb ik een daluren abonnement gekocht, deze wilde ik vandaag ophalen op Rotterdam CS om dan met de korting door te reizen naar Amsterdam. Er was echter een storing waardoor bestellingen niet opgehaald konden worden, en ik dus niet de korting heb gekregen waar ik recht op heb. Waar herstel ik dit?

icon

Beste antwoord door Momo 25 June 2022, 20:36

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Als dit hersteld kan worden zal het via de klantenservice zijn. 

Hoi Dm1234, welkom bij de NS Community!

 

Je kunt hier inderdaad voor terecht bij onze klantenservice, zoals Momo terecht opmerkt. De oorzaak was geen storing, maar werkzaamheden aan de systemen van OV-chipkaart waardoor bestellingen niet konden worden opgehaald.

I paid the subscription fee with a debit card, was the payment taken again for the same period. Can you help with this?

Reputatie 6
Badge +2

I paid the subscription fee with a debit card, was the payment taken again for the same period. Can you help with this?

You should not pay twice for the same month. I think you paid the first contract fee with you debit card and we took the contract fee from the second month from your bankaccount. My advice is to contact our costumer service to check the payments.

Reageer