beantwoord

geld terug bij vertraging met grensabonnement

• 11 juli 2014
  • 1 reactie
  • 172 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 11 reacties
Ik heb een grensabonnement/jaarabonnement en ik wil een vergoeding vragen bij vertraging. Ik moet de papier formulier invullen omdat met een grensabonnement kan ik niet in en uitchecken en dus geen reishistorie heb. Hoe moet ik mijn OV-chipkaart nummer invullen ? Deel 1 van de vragen is voor in en uitchecken, dus niet van toepassing. Deel 2 is wel van toepassing maar ik kan alleen een 10-cijfer nummer invullen, niet de 16-cijfer nummer van een OV-chipkaart. Mijn abonnement is gekoppeld met mijn bankrekening zo het lijkt logisch mijn OV-chipkaart aan te geven.
icon

Beste antwoord door Ramon NS 12 juli 2014, 09:20

Dag Peter, ik kan goed begrijpen dat dit niet helemaal duidelijk is. Je kan je OV-chipkaartnummer inderdaad invullen bij deel 1 van de vragen ook al check je met een grensabonnement niet in. Bij deel 2 mag je je bankrekeningnummer invullen zodat wij weten op welk rekeningnummer bij een eventuele vergoeding kunnen storten. Indien je de overige gegevens, traject vertrektijd etc. invult weten wij voldoende om je claim in behandeling te nemen. Groet Ramon
Bekijk origineel

1 reactie

Dag Peter, ik kan goed begrijpen dat dit niet helemaal duidelijk is. Je kan je OV-chipkaartnummer inderdaad invullen bij deel 1 van de vragen ook al check je met een grensabonnement niet in. Bij deel 2 mag je je bankrekeningnummer invullen zodat wij weten op welk rekeningnummer bij een eventuele vergoeding kunnen storten. Indien je de overige gegevens, traject vertrektijd etc. invult weten wij voldoende om je claim in behandeling te nemen. Groet Ramon

Reageer