beantwoord

Geld terug na kopen kaartje na verloren ovchipkaart

• 13 maart 2016
  • 2 reacties
  • 76 Bekeken

Beste NS,

Pas kwam ik op Utrecht Centraal erachter dat mijn OV-Chipkaart met een weekabonnement niet meer in mijn portomonnee zat. Vervolgens ben ik naar de NS-winkel gegaan die op het station zit, en deze zeiden mij dat ik gewoon een kaartje kon kopen en dit geld terug zou kunnen vragen. Natuurlijk moest ik wel een nieuwe ov-chipkaart aanvragen in de tussentijd. Ipv gratis reizen, heb ik geld betaalt voor het kaartje om naar Middelburg te reizen. Nu kan ik nergens op de site vinden hoe ik dit geld van mijn gekochte kaartje kan terugvorderen. Graag hoop ik antwoord te krijgen hoe ik dit wel kan bewerkstelligen.

Mvg,

Fay Hamerling
icon

Beste antwoord door Tochjo 13 maart 2016, 18:11

Ik zou gebruikmaken van de regeling Geld terug bij vergeten abonnement en dit formulier invullen en samen met de eenmalige chipkaart opsturen.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Ik zou gebruikmaken van de regeling Geld terug bij vergeten abonnement en dit formulier invullen en samen met de eenmalige chipkaart opsturen.
Hallo Fayhamerling. Welkom op het Serviceforum!
Je kunt inderdaad een verzoek indienen voor restitutie, dit kan zoals Tochjo aangeeft. Daarnaast kun je ook even contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan via social media of telefonisch via 030 751 51 55.

Reageer