beantwoord

Geld terug na omzetting week/weekend abonnement

  • 20 februari 2017
  • 1 reactie
  • 76 Bekeken

Ik heb op een vrijdag mijn studentenreisproduct week abonnement omgezet naar een weekend abonnement. Omdat het meerdere dagen duurde voordat ik het product kon ophalen, heeft het me veel geld gekost omdat ik dat weekend veel heb gereisd. Is er mogelijkheid dat geld terug te krijgen voor wat ik heb gereisd dat weekend? Alvast bedankt voor het antwoord.
icon

Beste antwoord door Erryt NS 20 februari 2017, 21:41

Hallo cosimo en welkom op het NS Serviceforum,



Spijtig om te lezen dat het wijzigen van je studentenabonnement veel tijd en geld heeft gekost. Het studentenabonnement is niet een product van NS en wij zijn niet verantwoordelijk voor het tijdsbestek van de wijziging. Je kan hier niet je geld voor terugkrijgen.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo cosimo en welkom op het NS Serviceforum,

Spijtig om te lezen dat het wijzigen van je studentenabonnement veel tijd en geld heeft gekost. Het studentenabonnement is niet een product van NS en wij zijn niet verantwoordelijk voor het tijdsbestek van de wijziging. Je kan hier niet je geld voor terugkrijgen.

Reageer