beantwoord

Geld terug na wijziging abonnement

• 11 September 2018
  • 4 reacties
  • 282 Bekeken

Hoi,
Ik ben van een standaard voordeel abonnement naar een flex voordeel abonnement gegaan nu werd mij verteld dat door deze wijziging er een rest bedrag is overgebleven wat ik dan van de NS terug zou krijgen op m'n bankrekening. Ik heb dit telefonisch gedaan. En heb het nieuwe flex abonnement ook al opgehaald en gebruikt.
Nu mij vraag....
Hoe lang ken het duren voordat het op m'n bankrekening staat?
icon

Beste antwoord door Jouke NS 11 September 2018, 12:54

Hallo Thil1985 en welkom bij de NS Community.

De restitutie van je abonnement wordt via een creditfactuur overgemaakt op je rekening. Dit zal zijn tussen de 3 en 30 dagen na je wijziging. In de meeste gevallen is het binnen 10 dagen geregeld.
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3
Een weekje, vermoed ik. Ter illustratie: ik ben op 6 juni overgestapt op NS Flex en de restitutie voor de niet-gebruikte maanden van mijn oude abonnement stond op 12 juni op mijn rekening.
Hallo Thil1985 en welkom bij de NS Community.

De restitutie van je abonnement wordt via een creditfactuur overgemaakt op je rekening. Dit zal zijn tussen de 3 en 30 dagen na je wijziging. In de meeste gevallen is het binnen 10 dagen geregeld.

Ok, maar ik begrijp nu dat je dan eerst het nieuwe Flex abonnement moet hebben geactiveerd en/of opgehaald bij de automaat op het station. En dan krijg je je restitutie-bedrag binnen 2weken gestort op jou rekening.

Badge +3

Ok, maar ik begrijp nu dat je dan eerst het nieuwe Flex abonnement moet hebben geactiveerd en/of opgehaald bij de automaat op het station. En dan krijg je je restitutie-bedrag binnen 2weken gestort op jou rekening.

Na het bevestigen van de overstap naar NS Flex (bestelling ophalen bij een automaat, binnen een maand) krijg je abonnementsgeld dat je al vooruit betaald had (dagen/maanden) binnen een week terug via een creditfactuur.

Eventueel saldo van je kaart wordt verrekend op de eerstvolgende factuur voor NS Flex. Die krijg je maandelijks per de ingangsdatum van je Flex abonnement (of geen abonnement, dan alleen de reiskosten maar toch een maandelijkse factuur ook al is die € 0,00)

Voor de rest, je Flex abonnement zie je pas in Mijn NS nadat je het opgehaald hebt bij een automaat. Dat hoeft niet op een station te zijn maar kan ook bij supermarten e.d. Zie hier voor waar dat allemaal kan.

Reageer