beantwoord

Geld terug waar ik geen recht op heb

Reputatie 2

Geachte ns

Ik heb een abonnement stopgezet i.v.m corona een aantal maanden geleden. Met hoe aardig ook van jullie reductie.

Nu krijg ik al 3 maanden €20 terug en heb hier al meer dan 6x over gebeld. Net weer gebeld. Ik heb hier geen recht op en het blijft maar doorgaan.

Er wordt verder geen ticket aangemaakt sprak men nog.

Dan ga ik weer een nieuw abonnement nemen en wil niet dat alles nu door elkaar gaat lopen please.

Willen jullie dit please even nakijken, zodat dit niet meer gebeurt en ik later alles terug ga betalen?

Vr gr Maria Burger 

icon

Beste antwoord door Miriyam1948 13 juli 2020, 11:29

Dank je wel. Ik heb eindelijk een schriftelijke bevestiging overigens net gekregen van ns en kan mijn nieuwe abonnement nu opstarten. 

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Het is hier een openbaar forum en geen kanaal van Klantenservice.

Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het dan, maar echt alleen dan, telefonisch: Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55, tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS'. Het kan ook heel goed door een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans veel sneller dan met de telefoon vanwege de wachttijden, en u kunt een eventuele bijlage meesturen.

Reputatie 2

Oke zal ik doen. Bedankt.

Nu krijg ik al 3 maanden €20 terug en heb hier al meer dan 6x over gebeld. Net weer gebeld. Ik heb hier geen recht op en het blijft maar doorgaan.

Netjes van jouw NS er op te wijzen, maar je hoeft je er echt druk over te maken. Alleen de extra 20 EUR bedragen aan de zijkant zetten, zodat je deze op verzoek terug kunt betalen. Als NS niet op je bericht reageert, is de bedrag na de verjaartermijn van jouw.

Snap echt nier, waarom je er 6x over gebeld heeft. 1x is prima en al meer dan wettelijk verplicht was geweest. Dit is een fout van NS. Je hebt ze er op gewezen. Meer is er niet te doen.

Reputatie 2

Ik weet het. Doch ik heb veel revalidatiekosten en met het opnieuw activeren van een abonnement wordt het anders een puinhoop. De medewerkster van ns had het steeds niet goed opgelost, dus ik raakte wat in paniek. 

Moet weer naar het verzorgingstehuis van mijn demente moeder, de ns is altijd top voor mij geweest, daar ging het niet om.

Bedankt allemaal voor de verdere adviezen.

Goedemorgen Miriyam1948. Heb je inmiddels alweer contact gezocht met de Klantenservice? Zo niet, dan mag je mij een privébericht sturen met daarin je NAW-gegevens, geboortedatum en OV-chipkaartnummer en ga ik op onderzoek uit.

Reputatie 2

Dank je Sascha. Ja ik heb gisteren contact opgenomen met de klantenservice. Als het volgende maand voor de 4e keer misgaat, geef ik je een prive berichtje oke?

Graag! Hopelijk hoeft het niet, maar bij voorbaat dank.

Reputatie 2

Sascha. Ik heb je toch maar mijn gegevens gegeven. Ik hoor namelijk nog steeds niets van ns. Sorry

Hi Miriyam1948, mijn collega Sascha heeft vanmiddag om 17:00 weer dienst. Hij pakt het dan even op voor je! :)

Reputatie 2

Dank je wel. Ik heb eindelijk een schriftelijke bevestiging overigens net gekregen van ns en kan mijn nieuwe abonnement nu opstarten. 

Reageer