beantwoord

Geld teruggestort op rekening?

• 17 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 213 Bekeken

Beste,

Op mijn rekening is 3 maal een bedrag van 20 euro teruggestort van de NS. Ik weet niet waarom deze zijn bijgeschreven, de code is onvoldoende saldo, hetgeen kan kloppen omdat mijn collegegeld is afgeschreven en ik nog van mijn spaar moest overmaken, maar waarom krijg ik het er dan bij? Hoe kan ik het geld alsnog zsm overmaken?

groet,
mvr
icon

Beste antwoord door Miriam NS 17 oktober 2018, 14:05

Hallo Anna462,

Dat is bijzonder, ik kan zo niet plaatsen waarom deze bedragen zijn bijgeschreven. Je kunt in dit geval het beste even contact opnemen met mijn collega's, zodat zij aan de hand van je gegevens na kunnen gaan wat hier mis gaat. Je kunt dit telefonisch doen via 030 - 751 51 55, maar ook via Twitter of onze Live Chat. Laat je even weten hoe dit afloopt?
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Anna462,

Dat is bijzonder, ik kan zo niet plaatsen waarom deze bedragen zijn bijgeschreven. Je kunt in dit geval het beste even contact opnemen met mijn collega's, zodat zij aan de hand van je gegevens na kunnen gaan wat hier mis gaat. Je kunt dit telefonisch doen via 030 - 751 51 55, maar ook via Twitter of onze Live Chat. Laat je even weten hoe dit afloopt?

Reageer