Geld terugkrijgen jaarlijkse afschrijving | NS Community
beantwoord

Geld terugkrijgen jaarlijkse afschrijving

  • 19 September 2022
  • 2 reacties
  • 855 Bekeken

Hi, mijn Dal Voordeel abonnement is net weer afgeschreven omdat het jaarlijks wordt afgeschreven. Ik wilde dit abonnement stop zetten en wijzigen in iets anders maar nu is het al afgeschreven. Kan ik dit geld terugkrijgen en mijn abonnement wijzigen omdat het dal voordeel abonnement voor mij niet meer voordelig is.

icon

Beste antwoord door Isitimela 19 September 2022, 14:17

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +1

Je kunt je abonnement opzeggen of laten wijzigen via de klantenservice. Het teveel betaalde bedrag krijg je dan terug, of wordt verrekend met het nieuwe abonnement. 

Reputatie 7
Badge +4

Er zijn eigenlijk alleen maar andere abonnementen beschikbaar die met Flex werken. Als u een Flexabonnement neemt, worden de kosten van uw oude Dalvoordeel altijd naar rato teruggestort en daar hoeft u niet eens wat voor te doen. Bij Flex krijgt u elke maand een rekening achteraf en die wordt verrekend met het saldo dat eventueel nog op uw oude kaart stond. Contact met Klantenservice is in dat geval niet nodig.

Het is helemaal gestroomlijnd en werkt prima met elk Flexabonnement. Deze abonnementen werken allemaal per maand met afrekenen achteraf. Het kan dan direct via de site en contact met Klantenservice is niet nodig. als u Flex op de kaart zet waar nu uw Dalvoordeel op staat is het binnen een uur geregeld en meestal veel sneller. Aan één ding moet u absoluut denken en dat is zodra u bericht heeft ontvangen moet u het op een automaat eenmalig activeren. Kijk bij Ophalen bestelling, Uw abonnement gaat dan per direct in.

Daarna kunt u met Flex inchecken. U krijgt bij het inchecken de melding ‘Reizen op rekening’ en niet meer met welk abonnement u reist en ook niet of u met korting reist of niet. Dat is een kwestie van in de daluren inchecken en daar zelf op letten.

Reageer