beantwoord

geld trug om dat men persoonlijk ov was gestolen was

• 17 juni 2019
  • 7 reacties
  • 195 Bekeken

icon

Beste antwoord door Stijn NS 17 juni 2019, 16:18

In dat geval kun je het beste nogmaals contact op nemen met onze Klantenservice, waar deze afspraak ook gemaakt is voor zover ik begrijp. Mijn collega's daar kunnen dan bekijken wat er precies is afgesproken en de eventuele gemiste kortingen compenseren. Telefonisch en via Social Media zijn we 24/7 bereikbaar!
Bekijk origineel

7 reacties

Het had conchat ge had met klanten servies om dat ik niet gebruik kom maak en van me abodoment
Reputatie 7
Badge +3
Gaat hem om het saldo wat er nog op de gestolen kaart stond? Zie daarvoor:
https://www.ov-chipkaart.nl/vragen-en-antwoorden/mijn-ov-chipkaart-is-zoekgestolen.-wat-nu.htm
Welkom bij de Community, Melanie27.

Als je normaal gesproken gebruik zou maken van een NS abonnement kan je de reiskosten die binnen dat abonnement zouden vallen via onze Geld Terug bij Vergeten Abonnement regeling terugvragen. Het saldo dat nog op je kaart staat storten wij niet terug. Hiervoor kan je terecht bij Klantenservice OV-chipkaart of, indien het saldo lager is dan € 30, bij de balie van een OV vervoerder.
Badge +3
Zover ik het begrijp is er gereisd op saldo op een andere kaart omdat die met het abonnement gestolen is.

Die saldotransacties (opladen) krijg je niet terug, aleen je reizen met NS (en eventueel andere treinvervoerders).

Als je die kaart koppelt in Mijn NS kan de klantenservice je die vergoeden. Voorwaarde is wel dat je bij OV-chipkaart je kaart als kwijt hebt gemeld en een nieuwe aangevraagd hebt (voor €11). Het saldo van je oude kaart krijg je binnen 15 dagen terug van OV-chipkaart.
Hallo zo had ik het in maar afgesproken met een van u collega o. Dat ik niet gebruik kom maak en dacht ze dat me abodomet wel op een anonieme ov chip kaart kom maar dat lukte niet had ik.met de ns afgesprooken om dat ik niet gebruik kom maaken van me abosoment zal ij de omkosten vergoed krijgen
Hallo Rodert had in maar contact gehad meet een van u collega had me men probleem uit ge leg dat men persoonlijk ov chipkaart gestolen was dacht ze dat die wel op een anonieme ov chip kaart kom ge koppel worden maar dat lukte niet had ik weer contact met Julie o p ge zocht en is toen afgesproken dat ik het geld teug zal krijgen langs zien we alt i jd je verder zijn wacht al zin maart ,april o p anwoord
In dat geval kun je het beste nogmaals contact op nemen met onze Klantenservice, waar deze afspraak ook gemaakt is voor zover ik begrijp. Mijn collega's daar kunnen dan bekijken wat er precies is afgesproken en de eventuele gemiste kortingen compenseren. Telefonisch en via Social Media zijn we 24/7 bereikbaar!

Reageer