beantwoord

geldigheid keuzedag

• 1 juli 2020
  • 3 reacties
  • 117 Bekeken

ivm corona en het verzoek NS hebben wij onze keuzedag niet opgehaald voor Mei-Juni.

MMM Roelofsen-Hendriks  3528 0400 #### ####   klant nummer  

HJM Roelofsen                   3528 0400 #### ####  klantnummer   

Graag een reactie hoe U dit weer positief afhandelt.

gr HJM Roelofsen

Bericht aangepast door moderator i.v.m. persoonlijke gegevens

icon

Beste antwoord door loklok8 1 juli 2020, 14:32

De keuzedagen die vanaf 18 mei zijn uitgegeven zijn tot 31 december 2020 geldig. Voor de keuzedagen die daarvoor zijn uitgegeven en verlopen zijn kunt u contact opnemen met de klantenservice om een vervangende couponcode aan te vragen die geldig is tot 31 december 2020. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1

De keuzedagen die vanaf 18 mei zijn uitgegeven zijn tot 31 december 2020 geldig. Voor de keuzedagen die daarvoor zijn uitgegeven en verlopen zijn kunt u contact opnemen met de klantenservice om een vervangende couponcode aan te vragen die geldig is tot 31 december 2020. 

Geachte mevrouw, mijnheer,

Het is bijna 2 jaar geleden dat ik van het openbaar vervoer gebruik heb gemaakt en met de trein gereisd heb.

Op 22 juli 2021 wil ik wel naar Erasmus Rotterdam. Helpt u mij alstublieft?

Hoe kan ik mijn kaartnummer **** inzien?

Ik wil weten of ik geld terug kan krijgen? 

Heb ik nog iets aan mijn abonnement in 2021?

Of kan ik beter helemaal stoppen?

Graag uw antwoord.

Of kan ik u beter bellen onder welk telefoonnummer?

Goedemiddag gvandongen en welkom bij de NS Community!

De NS Community is in eerste instantie een kanaal waar reizigers elkaar kunnen helpen. Voor jouw vragen kun je inderdaad het beste contact op nemen met onze Klantenservice. Dat kan telefonisch (030-7515155), maar ook via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS').

Tevens is de NS Community een openbaar platform, dus ik heb je OV-chipkaartnummer verwijderd vanwege privacy. :)

Reageer