beantwoord

Geldigheid keuzedagen

• 29 september 2018
  • 14 reacties
  • 356 Bekeken

waarom kon ik gisteren geen gebruik maken van mijn vrije reis die ik per email ook kreeg en geldig was tot 30 sept.?
icon

Beste antwoord door Prive100 1 oktober 2018, 14:18

Bedankt Ben....ik denk dat het is opgelost...foutje mijnerzijds.
Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Hallo Prive100. Het is niet wenselijk om twee topic's over het zelfde onderwerp te openen. Gelieve het bij 1 topic te houden aub.
Kan ik toch een antwoord krijgen op mijn vraag?
Hallo Prive100, welkom op onze Community!

Ik zie dat je ook nog een ander topic met deze vraag bent gestart, deze heb ik verwijderd. Vervelend om te lezen dat je geen gebruik kon maken van de Keuzedag terwijl deze wel geldig zou zijn. Wat ging er precies mis? De Keuzedag stond niet klaar bij de automaat, begrijp ik dat goed? En heb je toch wel een reis gemaakt?
Reputatie 7
Badge +2
Hoe laat ben je vertrokken? Een keuzedag is doordeweeks pas na 9 uur geldig.
Bij Arriva ben ik om 08.55 ingecheckt op station Zuidhorn, in groningen uitgecheckt en opnieuw ingecheckt bij NS
Ik moest gebruik maken van de keuzedag die het hele jaar gebruikt kon worden, maar dat was niet de bedoeling van mijn geplande reis ik wilde die reis die t/m 30 sept. geldig was gebruiken.hierover kreeg de mail van NS.
Reputatie 7
Badge +2
Heb je je keuzedag bij een NS-automaat (bij stations) opgehaald of bij een OV-automaat zoals ze in winkels staan? Stond alleen de keuzedag die het hele jaar gebruikt kon worden klaar, of stonden er 2 klaar? Bij de OV-automaten in winkels willen nog weleens 2 bestellingen klaargezet worden en als je incheckt wordt dan vaak die het hele jaar geldig is geactiveerd. Het beste kun je voortaan je bestellingen bij een NS-automaat ophalen, dan kun je selecteren welke op je kaart geladen wordt.
Bij de NS automaat , waar ipv 2 keuzedagen , alleen de reis voor het hele jaar in beeld kwam.
jammer, want ik had juist de reis gepland om te reizen met de nog geldige dag t/m 30 september.
Krijg ik die dag nog terug dan?
Reputatie 5
Dan lijkt het mij dat de Keuzedag die voor de periode van 2 maanden geldig was om de een of andere reden al op een andere dag geladen is, Prive100.
Ik ga dit graag voor je nakijken. Kun je mij een priv├ębericht sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum, OV-chipkaartnummer en e-mailadres?
Dit kun je doen door op mijn naam te klikken, en vervolgens op 'stuur bericht'.
NAW verstuurd
Hebt u dat ontvangen?
Ben is vanavond weer aanwezig. Dan zal hij je bericht verder oppakken, Prive100.
Bedankt Ben....ik denk dat het is opgelost...foutje mijnerzijds.

Reageer