beantwoord

geldigheid trajectkaart

• 21 mei 2018
  • 4 reacties
  • 77 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik koop voor mijn dochter regelmatig een maandtrajectkaart. Nu vergeet ik wel eens op te schrijven tot welke datum dit abonnement geldig is. Waar kan ik dit snel terug vinden op mijn ns?
Het staat nergens bij mijn gegevens of mijn producten .
icon

Beste antwoord door Robert B 21 mei 2018, 13:22

Een maandabonnement loopt automatisch af, maar je krijgt als het goed is toch wel een e-mail dat het per datum x gaat verlopen?

In de Mijn NS account van je dochter zou het gewoon moeten staan (en tegenwoordig kan je het ook vanuit daar verlengen las ik).

Of anders zoek de e-mail met de bevestiging van de bestelling/betaling op. Daar zou de ingangsdatum ook in moeten staan. De einddatum is dan 1 maand later (dus ingangsdatum 15-5 is einddatum 14-6).
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3
Ook de wens om de afloopdatum in mijnNS te tonen is al meerdere keren door gezet, maar heeft het tot op heden niet gehaald.

Enige oplosding om 100% zekerheid te hebben is om naar een kaartautomaat te gaan en daar de details van het product op te vragen. Daar staat wel een afloopdatum

Ah, dat is nieuw voor mij, weer wat geleerd!
Het wordt pas moeilijk bij een ingangsdatum 31e is die geldig tot en met de 30 de volgende maand of ook de eerste van de maand erop.
Tot op heden heeft de NS mooi gekozen dat voorbeeld eens uit te werken en bij welgestelde vragen van maand abonnement te zetten.

Ook de wens om de afloopdatum in mijnNS te tonen is al meerdere keren door gezet, maar heeft het tot op heden niet gehaald.

Enige oplosding om 100% zekerheid te hebben is om naar een kaartautomaat te gaan en daar de details van het product op te vragen. Daar staat wel een afloopdatum
Badge +3
Een maandabonnement loopt automatisch af, maar je krijgt als het goed is toch wel een e-mail dat het per datum x gaat verlopen?

In de Mijn NS account van je dochter zou het gewoon moeten staan (en tegenwoordig kan je het ook vanuit daar verlengen las ik).

Of anders zoek de e-mail met de bevestiging van de bestelling/betaling op. Daar zou de ingangsdatum ook in moeten staan. De einddatum is dan 1 maand later (dus ingangsdatum 15-5 is einddatum 14-6).
Reputatie 7
Badge +4
Is het een maandtrajectkaart of een jaartrajectkaart? De laatste kunt u op MijnNS terugvinden onder Mijn producten.

Reageer