beantwoord

Gevolgen voor bijabonnement bij opzegging van hoofdabonnement?

• 10 februari 2020
  • 3 reacties
  • 83 Bekeken

Reputatie 2
  • Reisadviseur**
  • 81 reacties

Ik heb al enkele jaren een “Altijd vrij’ abonnement (hoofd-abonnement) en mijn partner heeft hetzelfde maar dit dan als bij-abonnement onder die van mij (ook al een paar jaar inmiddels). Nu wil ik mijn Altijd vrij opzeggen ivm verandering van baan/locatie. Wordt het tarief van mijn partner direct verhoogd of gaat dit pas later (bv enkele maanden) in? Ik kom hier niet echt uit en kan dit niet goed terug vinden op de website.

icon

Beste antwoord door Thom 10 februari 2020, 14:14

Bij een classic abonnement loopt het oude tarief voor het bijabonnement door tot de jaarlijkse vervaldatum van uw abonnement.

Bij Flex zijn geen bijabonnementen mogelijk. Of, dan wel in welke vorm dit zich gaat ontwikkelen, is niet duidelijk

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Bij een classic abonnement loopt het oude tarief voor het bijabonnement door tot de jaarlijkse vervaldatum van uw abonnement.

Bij Flex zijn geen bijabonnementen mogelijk. Of, dan wel in welke vorm dit zich gaat ontwikkelen, is niet duidelijk

Reputatie 2

Het gaat inderdaad om een klassiek abonnement. Mijn jaarlijke vervaldatum is in oktober, dus als ik mijn abonnenemt nu op zeg kan mijn partner deze tot komende oktober gebruiken dus?

Reputatie 7
Badge +4

Ja, dan wordt er gecheckt of er nog een hoofdabonnement is, en zo niet, dan gaat het bijabonnement lopen tegen normaal tarief. 

Reageer