Generated conversation
From: https://www.ns.nl/klantenservice/overig/klachtenafhandeling.html
Date: 24-10-2021
24-10-2021
19:28:02 You: Goedenavond
19:30:25 You: 18 october wilde ik een keuzedag opnemen om van Dronten naar Amsterdam te reizen en weer terug. De ticketautomaat was defect en daarom heb ik op saldo gereisd. Dat betekent 2 x € 9,24. Graag € 18.48 terugstorten
19:30:35 Yvette: Goedenavond, waar kan ik je mee helpen?
19:30:46 You: Ik heb mijn vraag al gesteld
19:30:58 You: Dag Yvette
19:34:27 You: Hallo Yvette ben je daar nog?
19:41:10 You: Is het een moeilijke vraag?
19:43:16 You: Ik moet zo weg, dus ga ik afsluiten. Graag uw reactie mailen naar H. Tadema. htadema6@gmail.com
19:44:02 You: Kaartnummer xxx. Tnv xxx
Beste antwoord door Sascha NS
Bekijk origineel