beantwoord

Graag papieren kaartjes bij het verlengde abonnement

• 15 maart 2016
  • 6 reacties
  • 89 Bekeken

Wil graag net als verleden jaar papieren kaartjes à.u.b. Kunt u mij laten weten of dit weer gaat??
icon

Beste antwoord door Thom 15 maart 2016, 09:54

U kunt nog wel papieren keuzedagen krijgen maar alleen als u nog een oud Voordeelurenabonnement bezit. In het geval dat u een abonnement van voor 2011, kunt u daar recht op hebben.

Ik denk dat u het beste Klantenservice even kunt bellen en die kunnen het ook meteen voor u regelen. De papieren keuzedagen zijn wel duurder.

Heeft u een modern Dalvoordeelabonnement dan zijn papieren keuzedagen niet mogelijk, als u ze al had zult een VDU hebben.

Even bellen: 030 7515155, lokaal tarief dus de prijs valt mee.
Bekijk origineel

6 reacties

Graag antwoord!!
Reputatie 7
Badge +4
U kunt nog wel papieren keuzedagen krijgen maar alleen als u nog een oud Voordeelurenabonnement bezit. In het geval dat u een abonnement van voor 2011, kunt u daar recht op hebben.

Ik denk dat u het beste Klantenservice even kunt bellen en die kunnen het ook meteen voor u regelen. De papieren keuzedagen zijn wel duurder.

Heeft u een modern Dalvoordeelabonnement dan zijn papieren keuzedagen niet mogelijk, als u ze al had zult een VDU hebben.

Even bellen: 030 7515155, lokaal tarief dus de prijs valt mee.
Heb al meer dan 20 jaar een abonnement, dat zit dus goed. Heb net gebeld maar werd een hele tijd in de wacht gezet, dat wordt mij te duur.
Reputatie 7
Badge +4
Het is 'duur' om op te hangen want dan moet u opnieuw bellen. De kosten bestaan alleen uit het lokale tarief, vergelijkbaar met bellen binnen uw woonplaats. In de avonduren gaat het sneller, ze zijn er 24 uur per dag.
Reputatie 6
Badge +2
Het lijkt me logisch dat opnieuw papieren kaartjes de standaardmogelijkheid van verlengen is, waar je niet op eigen initiatief actie voor hoeft te ondernemen.
Reputatie 7
Badge +4
Het verbaast me inderdaad dat dat niet is gebeurd maar het kan dan even nagegaan worden. Het zou automatisch moeten gaan, net als het verlengen van de keuzedagen zelf.

Reageer