beantwoord

gratis Dal Voordeel abonnement afgestudeerd - ov-vergoeding buitenland

• 17 september 2018
  • 3 reacties
  • 161 Bekeken

Beste NS,
Ik ben pas afgestudeerd en ik zag dat er een optie is voor afgestudeerde om een gratis dal voordeel abonnement af te sluiten voor een jaar.
Ik heb zelf in het buitenland gestudeerd (België) en had dus geen studentenreisproduct maar een ov-vergoeding voor het buitenland.
Kom ik dan ook in aanmerking voor dit gratis dal voordeel abonnement?
Met vriendelijke groeten,
Julie
icon

Beste antwoord door Denice NS 17 september 2018, 13:35

Hi Julie R. Welkom bij de Community.

Je hebt helemaal nooit gebruik gemaakt van een Studenten OV? Zo niet, dan kan je inderdaad geen gebruik maken van dit aanbod. Indien je bijvoorbeeld voordat je in het buitenland bent gaan studeren wel Studenten OV hebt gehad kan je ons het beste via Twitter of Facebook een bericht sturen en een screenshot van je DUO account meesturen waarin staat aangegeven dat je voor je OV-vergoeding wel Studenten OV hebt gehad. Je dient dan wel eerst het abonnement zelf af te sluiten en voor te schieten. Door middel van het sturen van je gegevens en de printscreen kunnen wij de € 50 aan je terugstorten. Let op: dit aanbod is alleen van toepassing op de klassieke abonnementen en niet op NS Flex producten.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Helaas, het is bedoeld voor degenen wiens studentenreisproduct net is beëindigd. Omdat je er zelf voor gekozen hebt geen studentenreisproduct maar een OV-vergoeding aan te vragen val je buiten de boot.
Hi Julie R. Welkom bij de Community.

Je hebt helemaal nooit gebruik gemaakt van een Studenten OV? Zo niet, dan kan je inderdaad geen gebruik maken van dit aanbod. Indien je bijvoorbeeld voordat je in het buitenland bent gaan studeren wel Studenten OV hebt gehad kan je ons het beste via Twitter of Facebook een bericht sturen en een screenshot van je DUO account meesturen waarin staat aangegeven dat je voor je OV-vergoeding wel Studenten OV hebt gehad. Je dient dan wel eerst het abonnement zelf af te sluiten en voor te schieten. Door middel van het sturen van je gegevens en de printscreen kunnen wij de € 50 aan je terugstorten. Let op: dit aanbod is alleen van toepassing op de klassieke abonnementen en niet op NS Flex producten.
Bedankt voor de antwoorden. Omdat het voor mij veel voordeliger uitkwam om een OV-vergoeding ipv een studenten OV te krijgen, heb ik inderdaad nooit een studenten OV gehad.
Jammer dat deze actie dan niet geld, maar toch bedankt voor het antwoord

Reageer