beantwoord

Gratis Dal Voordeel abonnement 'kortingscode verlopen'

• 13 april 2015
  • 7 reacties
  • 360 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Ik heb sinds 5 dagen mijn studenten ov voor het eerst stopgezet en ik wil graag gebruik maken van het gratis dal voordeel abonnement voor ex-studenten. Nu heb ik al meerdere malen de code juist ingevuld, echter geeft hij aan dat de kortingscode is verlopen.
Hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Stephan NS 14 april 2015, 09:49

Hallo Veraa,

Welkom op het NS Serviceforum, ik heb je topic even verplaatst naar "Abonnementen".
Als je je Studentenreisproduct voor de eerste keer stop hebt gezet bij de kaartautomaat, zou het normaal gesproken na 2 dagen moeten lukken om een abonnement met korting aan te schaffen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je NAW-gegevens en ov-chipkaartnummer? Dan ga ik nakijken waarom dit bij jou momenteel niet lukt.

Groet,
Stephan
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Heeft u uw studie in het verleden onderbroken? Dan heeft u geen recht meer op deze aanbieding.
Heeft u uw studie in het verleden onderbroken? Dan heeft u geen recht meer op deze aanbieding. Ik heb mijn studie in het verleden niet onderbroken..
Hallo Veraa,

Welkom op het NS Serviceforum, ik heb je topic even verplaatst naar "Abonnementen".
Als je je Studentenreisproduct voor de eerste keer stop hebt gezet bij de kaartautomaat, zou het normaal gesproken na 2 dagen moeten lukken om een abonnement met korting aan te schaffen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je NAW-gegevens en ov-chipkaartnummer? Dan ga ik nakijken waarom dit bij jou momenteel niet lukt.

Groet,
Stephan
Hallo,

Ik heb het nog niet geprobeerd, maar ik denk dat ik ook een probleem ga krijgen met die code.

Vanaf deze maand heb ik geen recht meer op een studentenreisproduct, maar ik studeer nog wel. Ik zou daarom graag gebruikmaken van de actie, maar ik heb mijn studentenreisproduct ook tussentijds stopgezet ivm een buitenlandse stage. Wat kan ik doen om toch gebruik te kunnen maken van de actie?

Groeten
Hallo,

Ik heb het nog niet geprobeerd, maar ik denk dat ik ook een probleem ga krijgen met die code.

Vanaf deze maand heb ik geen recht meer op een studentenreisproduct, maar ik studeer nog wel. Ik zou daarom graag gebruikmaken van de actie, maar ik heb mijn studentenreisproduct ook tussentijds stopgezet ivm een buitenlandse stage. Wat kan ik doen om toch gebruik te kunnen maken van de actie?

Groeten

Hi Remmar, jij mag mij hiervoor een privebericht sturen dan help ik je daar graag verder om dit op te lossen. Je kan mij een privebericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens "stuur bericht".
Hallo,

Ik heb precies hetzelfde probleem.
Hij geeft inderdaad aan dat de code verlopen is.
Ik moet zeggen dat ik een half jaar gestudeerd heb in Australië en daarvoor dus een tijdje mijn product heb onderbroken. Kan ik alsnog gebruik maken van de korting?
Dat zou super fijn zijn!

Alvast bedankt,

Groetjes, Marloes
Welkom op het forum M.devries! In dit topic is jouw vraag onlangs nog aan de orde gekomen. Voor de volledigheid plaats ik hier het antwoord dat ik gegeven heb:
We willen af- en uitgestudeerden een aanbod doen en gebruiken het stopgezette studentenreisrecht om te herkennen wie in de afgelopen 3 maanden af/uitgestudeerd is. Studenten die al eerder tijdens hun studie hun Studentenreisrecht hebben stopgezet - bijvoorbeeld omdat ze een jaar in het buitenland zaten voor hun studie - vallen hierdoor ongewenst tussen wal en schip. We willen deze studenten tegemoet komen.

Daarvoor is het wel van belang dat je eerst bewijs overlegt, in de vorm van een printscreen van de pagina 'Reizen' in je Mijn DUO-account i.c.m. een bewijs van OV-vergoeding buitenland óf een bewijs van uitschrijving van je studie. Dit bewijs dien je binnen een periode van 6 maanden aan ons te tonen. Je kunt ons hiervoor het beste via Twitter of Facebook benaderen.

Reageer