beantwoord

gratis dalurenabonnement afgestudeerden

• 2 september 2018
  • 11 reacties
  • 349 Bekeken

Ik begreep dat men recht heeft op een dalvoordeel-abonnement als men reeds is afgestudeerd en dat dit tevens gratis is. Wanneer ik de site raadpleeg en de stappen hiervoor volg krijg ik een melding met de 'de site werkt momenteel niet'. Wat zou ik kunnen doen? Ik probeer de klantenservice te bellen maar krijg geen gehoor.

grt,
Abdelhay
icon

Beste antwoord door Jouke NS 4 september 2018, 13:39

Voor de meelezers: Bij een aantal ex-studenten werkt de code niet (goed). Belangrijk om te onthouden:

1. De code werkt pas 48 uur na het stopzetten van je studentenreisproduct
2. Je kunt slechts 1 keer gebruik maken van de actie, ook al heb je tussentijds je studentenreisproduct stopgezet.
3. Indien de code niet werkt kun je via Social Media contact met ons opnemen. Doe dit ook alleen via Social Media omdat we bewijs van het stopzetten van je Studentenreisproduct nodig hebben.

Laat je ons nog even weten of het gelukt is, @Abdelhay95?
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge
Het schijnt wel dat je er alleen nog wel 0.1 cent voor moet betalen. En als afgestudeerde krijg je dan dus 1 jaar een gratis dal-voordeel abonnement en het jaar daarna moet je er wel gewoon 50 euro voor betalen dacht ik.

Als je de NS klantenservice belt dan kan het inderdaad even duren voordat je geholpen word omdat je dan even in de wachtrij zit.

Maar hier op het forum kan je ook gewoon verder geholpen worden door een moderator hoor.🙂
Bedankt, ik heb de klantenservice gesproken en het blijkt dat de code het niet doet. Nu dien ik te wachten totdat iemand mij kan helpen.
Reputatie 7
Badge +3
Heb je de code wel in hoofdletters ingevuld? Dat schijnt uit te maken :)

@Trein-D 0.1 cent? 😛
Reputatie 5
Hallo Abdelhay95, en welkom bij de NS Community!

Heeft mijn collega je ook aangeraden om zowel 'student' als 'exstudent' gevolgd door je OV-chipkaartnummer te proberen?
En hebben ze verder nog informatie gegeven?
Ja beide heb ik geprobeerd en beide werken niet. Zowel in hoodletters als in kleine letters geschreven maar tevergeefs. Ik zou nu in contact moeten komen met een van de medewerkers om dit op te lossen, maar dit duurt al een tijdje
Reputatie 7
Badge
@Trein-D 0.1 cent? :p

Ja, klopt dit?
Badge +3
Het is 1 eurocent oftewel € 0,01 ter controle van je IBAN.
Reputatie 7
Badge
Het is 1 eurocent oftewel € 0,01 ter controle van je IBAN.
Dat bedoelde ik. 😉
Reputatie 5
Bedoel je dat je nu nog in de wacht staat? Je kunt eventueel ook via Facebook of Twitter (@NS_online) contact opnemen.
Mijn collega's daar kunnen je verder helpen, en zijn 24/7 te bereiken!
Reputatie 7
Badge +3
Hoelang geleden ben je afgestudeerd? Heb je je studentenreisproduct al op gezegd?
Voor de meelezers: Bij een aantal ex-studenten werkt de code niet (goed). Belangrijk om te onthouden:

1. De code werkt pas 48 uur na het stopzetten van je studentenreisproduct
2. Je kunt slechts 1 keer gebruik maken van de actie, ook al heb je tussentijds je studentenreisproduct stopgezet.
3. Indien de code niet werkt kun je via Social Media contact met ons opnemen. Doe dit ook alleen via Social Media omdat we bewijs van het stopzetten van je Studentenreisproduct nodig hebben.

Laat je ons nog even weten of het gelukt is, @Abdelhay95?

Reageer