beantwoord

Gratis NS Flex dal voor 1 jaar (afgestudeerd)

  • 2 January 2022
  • 6 reacties
  • 310 Bekeken

Ik ben in de zomer van 2021 afgestudeerd, waardoor ik mijn studenten-ov moest stopzetten. Ik zag dat NS een abonnement aanbood (NS Flex dal voordeel), die door hun een jaar vergoed zou worden. Ik heb het abonnement vanaf augustus. Ik zag in de mail dat de maandelijkse prijs van het abonnement is verhoogd (€5,10), word dit nog steeds vergoed door NS? Ik zie namelijk dat er binnenkort €5,10 van mijn bankrekening afgeschreven. 

icon

Beste antwoord door MoDe 2 January 2022, 10:27

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Heb je het gratis abonnement met de code aangevraagd? En krijg je nu facturen waar geen abonnementskosten (€5) op staan?

Het abonnement heb ik via de NS site aangevraagd en daarmee gelinkt aan mijn OV chipkaart. Op mijn andere facturen betaal ik alleen voor de reis en niet voor het abonnement, omdat NS dat betaald voor 1 jaar.

Reputatie 6

Hey Mayke.mk. Welkom bij de NS Community!

Als je nog in het eerste jaar zit dan zou dit nog gratis moeten zijn. Een prijswijziging heeft hier geen effect op. Als blijkt dat je nu alsnog voor het product gaat betalen kun je het beste contact opnemen met de Klantenservice om te kijken wat hier nu precies mis gaat.

Hey Mayke.mk. Welkom bij de NS Community!

Als je nog in het eerste jaar zit dan zou dit nog gratis moeten zijn. Een prijswijziging heeft hier geen effect op. Als blijkt dat je nu alsnog voor het product gaat betalen kun je het beste contact opnemen met de Klantenservice om te kijken wat hier nu precies mis gaat.

Bedankt voor je reactie! 

 

Badge +3

Waar stond dat er € 5,10 afgeschreven wordt? Als dat in de e-mail was kun je dat negeren.

Op je factuur zal er namelijk ook € 5,10 korting staan, die ontbreekt soms in de mail.

Waar stond dat er € 5,10 afgeschreven wordt? Als dat in de e-mail was kun je dat negeren.

Op je factuur zal er namelijk ook € 5,10 korting staan, die ontbreekt soms in de mail.

Ik kreeg inderdaad via de mail te zien dat er €5,10 van mijn rekening word afgeschreven. Die mail kreeg ik na de factuur van mijn treinreizen.

Reageer