beantwoord

Grensabonnement vergeten - terugbetaling ticket

• 26 november 2015
  • 1 reactie
  • 70 Bekeken

Hallo,

Ik heb een grensabonnement van Breda naar Roosendaal Grens. Voor het Belgische deel van de reis heb ik een aanvullend Belgisch abonnement vanaf de grens tot Brussel.
Toen ik vanmorgen op het station Breda toekwam, merkte ik dat ik de OV-chipkaart met mijn Nederlands abonnement thuis in mijn andere jas vergeten was.

Op aanraden van de loketmedewerker heb ik aan de automaat een retourticket gekocht van Breda naar Essen (België). Een ticket tot Roosendaal Grens kon ik aan de automaat niet kopen.
Kan ik op één of andere manier terugbetaling krijgen van mijn kaartjes voor vandaag? Ik heb immers een geldig abonnement voor dit traject.

Alvast bedankt voor het (hopelijk positieve) antwoord.

Groetjes

Tim
icon

Beste antwoord door Inge NS 26 november 2015, 17:09

Welkom op het forum Tim F.
Vervelend om te lezen dat je door het vergeten van je Grensabonnement extra kosten hebt moeten maken. Ik kan een vergoeding niet garanderen, maar zou je willen aanraden om het kaartje naar ons op te sturen tezamen met een begeleidend schrijven waarin je de situatie uitlegt. Vergeet in je brief niet je NAW-gegevens, het kaartnummer van je Grensabonnement en je IBAN + tenaamstelling te vermelden. Je kunt je schrijven richten aan: NS Klantenservice Postbus 2372 3500 GJ te Utrecht.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het forum Tim F.
Vervelend om te lezen dat je door het vergeten van je Grensabonnement extra kosten hebt moeten maken. Ik kan een vergoeding niet garanderen, maar zou je willen aanraden om het kaartje naar ons op te sturen tezamen met een begeleidend schrijven waarin je de situatie uitlegt. Vergeet in je brief niet je NAW-gegevens, het kaartnummer van je Grensabonnement en je IBAN + tenaamstelling te vermelden. Je kunt je schrijven richten aan: NS Klantenservice Postbus 2372 3500 GJ te Utrecht.

Reageer