beantwoord

Groot verschil in tarief nieuw maandabonnement traject vrij

• 28 januari 2019
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

Eind november 2018 heb ik mijn traject vrij abonnement beeindigd i.v.m. een verlof van twee maanden. Per 1 december 2018 zou een nieuw ftarief ingaan van € 223,-. Per 1 februari 2019 ga ik weer aan het werk en wil nu hetzelfde maandabonnement traject vrij afsluiten. Er dient nu voor hetzelfde trajet € 291,- betaald te worden. Dit is een verschil van € 68,-. Kunt u dit verschil verklaren?
icon

Beste antwoord door Denice NS 29 januari 2019, 10:17

Welkom bij de Community, Maureen.

Aangezien je spreekt over het beëindigen van het abonnement heb ik het vermoeden dat je voorheen een jaarabonnement had. De maandtermijnen van een jaarabonnement liggen lager dan de tarieven van een maandabonnement.

Ik heb even onze tarieflijst naast de door jou genoemde bedragen gelegd. Het lijkt op een traject van 45 tariefeenheden te gaan (onze prijzen zijn gebaseerd op het aantal tariefeenheden).

In 2018 was een Traject Vrij voor 45 tariefeenheden € 223 per maand bij het afsluiten van een jaarabonnement en € 277 bij het kopen van een maandabonnement.

In 2019 is een jaarabonnement Traject Vrij voor 45 tariefeenheden € 234 per maand en als je een maandabonnement afsluit € 291.

Kortom, ik vermoed dat jij een jaarabonnement nu met een maandabonnement hebt vergeleken.

Kom je er zo uit?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Was het eind november beeindigde abonnement ook een maandabonnement of was dat een jaarabonnement?
Dat zou het grote verschil kunnen verklaren.

Ook zijn de tarieven per 1 januari verhoogd met de jaarlijkse inflatie, en daarnaast is de BTW van 6% naar 9% gegaan. Maar dat verschil zou geen €68 moeten zijn.
Welkom bij de Community, Maureen.

Aangezien je spreekt over het beëindigen van het abonnement heb ik het vermoeden dat je voorheen een jaarabonnement had. De maandtermijnen van een jaarabonnement liggen lager dan de tarieven van een maandabonnement.

Ik heb even onze tarieflijst naast de door jou genoemde bedragen gelegd. Het lijkt op een traject van 45 tariefeenheden te gaan (onze prijzen zijn gebaseerd op het aantal tariefeenheden).

In 2018 was een Traject Vrij voor 45 tariefeenheden € 223 per maand bij het afsluiten van een jaarabonnement en € 277 bij het kopen van een maandabonnement.

In 2019 is een jaarabonnement Traject Vrij voor 45 tariefeenheden € 234 per maand en als je een maandabonnement afsluit € 291.

Kortom, ik vermoed dat jij een jaarabonnement nu met een maandabonnement hebt vergeleken.

Kom je er zo uit?

Reageer