Hallo. Ik heb een Dal voordeel op saldo. | NS Community
beantwoord

Hallo. Ik heb een Dal voordeel op saldo.

  • 22 January 2023
  • 6 reacties
  • 251 Bekeken

Ik heb een Dal voordeel op saldo OV chipkaart. Moet ik dan bij een ns automaat nog saldo op mijn kaart zetten of wordt dit automatisch één keer per maand van mijn betaalrekening afgehouden?

Mvrgr

Marij

icon

Beste antwoord door Daniël NS 22 January 2023, 13:00

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dan hebben we ook altijd de titel nog 😉

Reputatie 7
Badge +3

Heb je flex dal voordeel of dal voordeel op saldo?

?

"Ik heb een Dal voordeel op saldo OV chipkaart." 

Dat saldo stond er eerst niet in de tekst.

Badge +3

Als je op saldo reist kan je dat ook laden bij supermarkten e.d. of online bestellen (eventueel door iemand anders) via https://www.ov-chipkaart.nl/reizen-met-saldo/bestel-saldo.htm en dan zelf ophalen bij een automaat.

Automatisch opladen (10 euro per keer) is het handigst.

Heb je flex dal voordeel of dal voordeel op saldo?

?

"Ik heb een Dal voordeel op saldo OV chipkaart." 

Reputatie 7
Badge +3

Heb je flex dal voordeel of dal voordeel op saldo?

Bij flex krijg je 1x per maand een factuur en automatische afschrijving voor het abonnement en de kosten van reizen. Abonnement betaal je maandelijks.

Bij op saldo betaal je 1x per jaar abonnementskosten en gaat iedere reis van het saldo af. Je moet dan saldo laden bij een automaat of via ov-chipkaart automatisch opladen activeren.

Edit: het gaat om saldo abonnement, dus geen maandelijkse afschrijving.

Reputatie 6

Hallo Marij1. Welkom bij de NS Community.

Als eerste, ik heb je naam aangepast. Het is namelijk niet de bedoeling om NS in je naam te hebben als niet moderator.

Je dient nu altijd apart saldo op de kaart te zetten of automatisch opladen aan te vragen bij de OV-chipkaartservice met een saldo product. Dit is hier aan te vragen.

Reageer