beantwoord

Heb ik een nieuwe pasfoto nodig bij de overstap van een Jaartrajectkaart naar Traject Vrij Maand?

• 14 oktober 2014
  • 2 reacties
  • 196 Bekeken

Ik heb een Jaartrajectkaart heeft de NS bij de aanvraag van het nieuwe Traject Vrij Maand kaart weer een nieuwe pasfoto nodig?
Hoe maak ik een "mijn NS" aan ?
icon

Beste antwoord door Inge NS 14 oktober 2014, 17:30

Welkom op het forum ejdijkman!

Bij de overstap van een Jaartrajectkaart naar het Traject Vrij abonnement adviseren wij je ten zeerste om het abonnement i.c.m. een nieuwe OV-chipkaart te bestellen. Tijdens het bestelproces dien je in dat geval een digitale pasfoto te uploaden. Je kunt het Traject Vrij abonnement hier bestellen. Het Mijn NS-account kan je aanvragen d.m.v. de door Thom gedeelde link.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Abonnementen en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ga naar de NSsite, kies voor Mijn NS in het balkje bovenaan en kies dan voor Registreren/Nieuw acccount aanmaken, volg de verdere stappen.
Onderstaande link is mogelijk makkelijker.

https://www.ns.nl/selfservice/login
Welkom op het forum ejdijkman!

Bij de overstap van een Jaartrajectkaart naar het Traject Vrij abonnement adviseren wij je ten zeerste om het abonnement i.c.m. een nieuwe OV-chipkaart te bestellen. Tijdens het bestelproces dien je in dat geval een digitale pasfoto te uploaden. Je kunt het Traject Vrij abonnement hier bestellen. Het Mijn NS-account kan je aanvragen d.m.v. de door Thom gedeelde link.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Abonnementen en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer