beantwoord

Heb ik met mijn kortingskaart in juli en augustus voor 09:00 recht op korting?

• 30 juli 2014
  • 3 reacties
  • 186 Bekeken

Ik ga binnenkort vroeg met de trein op pad. Maar ik vraag me af of ik in deze maanden dan heel vroeg, vóór half zeven, in moet checken of dat ik dat óók wat later kan doen..
icon

Beste antwoord door Tochjo 30 juli 2014, 14:27

Als u normaal korting krijgt als u voor 6:30 incheckt, dan hebt u een nieuw abonnement als Dal Voordeel en dan gelden in juli en augustus dezelfde daluren als in de rest van het jaar. Alleen voor de oude abonnementen als het Voordeelurenabonnement gelden de oude Voordeeluren, met de hele dag korting in juli en augustus.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
Als u normaal korting krijgt als u voor 6:30 incheckt, dan hebt u een nieuw abonnement als Dal Voordeel en dan gelden in juli en augustus dezelfde daluren als in de rest van het jaar. Alleen voor de oude abonnementen als het Voordeelurenabonnement gelden de oude Voordeeluren, met de hele dag korting in juli en augustus.
Welkom op het forum locomotif!

Het antwoord van Tochjo is correct. Het verschil tussen het Voordeelurenabonnement en Dal Voordeel abonnement wordt in dit topic nader uiteengezet.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Abonnementen en de titel aangepast om de vindbaarheid te vegroten.
Hier is nog geen uitleg gekomen: https://forum.ns.nl/abonnementen-2/voordeelurenabonnement-4140

Reageer