Heb nu op rekening bij de NS, maar ik vind dit erg verwarrend. | NS Community
beantwoord

Heb nu op rekening bij de NS, maar ik vind dit erg verwarrend.

  • 17 June 2022
  • 4 reacties
  • 100 Bekeken

 

Door een aanpassing is het nu op rekening met achteraf betaling. Het gevolg is dat ik dus 2 declaratie moet indienen een voor de NS en een voor de bus diensten. 

Dit is onhandig, ik wil gewoon weer terug naar hoe de situatie was, met saldo op mijn OV-chipkaart.

icon

Beste antwoord door Robert B 17 June 2022, 19:41

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Alleen Dal voordeel is nog als op saldo abonnement beschikbaar. Heb of wil je een ander abonnement dan is alleen flex mogelijk.

Als je een account bij OVchipkaart maakt, dan kun je al jouw reizen zien en daar een overzicht van maken.

Reputatie 7
Badge +1

Bereid je er alvast ,maar op voor, want in de toekomst zal alles zo gaan. En heb je die chipcrd niet eens meer nodig-een bankpasje volstaat. Met nog meer onzekerheid en twijfels en te verwachten nare toestanden

Badge +3

Ik begrijp dat je NS Flex hebt voor de trein maar in de bus (er tram en metro) nog op saldo reist en daarom twee declaraties moet maken?

Dat is alleen zinnig als je een kortingsabonnement hebt voor de bus, want anders kunnen die reizen er gewoon bij op je Flex factuur.

Reputatie 7
Badge

Ik begrijp dat je NS Flex hebt voor de trein maar in de bus (er tam en metro) nog op saldo reist en daarom twee declaraties moet maken?

Dat is alleen zinnig als je een kortingsabonnement hebt voor de bus, want anders kunnen die reizen er gewoon bij op je Flex factuur.

Of als je er helemaal geen behoefte aan hebt dat NS je betalingen aan andere vervoerders voor je gaat regelen in plaats van de daarvoor opgerichte onafhankelijke partij...

Reageer