beantwoord

help! ik kan niet betalen!

• 23 november 2014
  • 2 reacties
  • 147 Bekeken

Ik wil voor vandaag voor mijn zoontje een traject vrij abonnement aanvragen. Ik heb de instructies via de website kunnen volgen, totdat ik bij ideal kom en ik krijg op een of ander manier alleen een wit beeld op mijn scherm. Heel erg vreemd. Ligt dat aan de banken of aan de NS website? Mijn zoontje komt net terug uit het buitenland en gelukkig heeft hij nog wel een bestaande ov chipkaart. De kaart is tot en met 23 september 2019 nog geldig en het is een persoonlijke kaart. Nou is mijn vraag aangezien de betaling mislukt is, ben ik officieel verplicht om het verschuldigde bedrag evengoed te voldoen? Of kan ik zodra het weer mogelijk is weer opnieuw aanvragen?
icon

Beste antwoord door Pe_pe 23 november 2014, 19:12

Waar het aan ligt is zo niet na te gaan.

Als het goed is wordt vannacht om 4:00 uur het systeem bij NS gereset en dan hebt u morgen weer de kans om een nieuwe bestelling te doen. De bestelling van vandaag vervalt dus als er niet betaald is.
Bekijk origineel

2 reacties

Waar het aan ligt is zo niet na te gaan.

Als het goed is wordt vannacht om 4:00 uur het systeem bij NS gereset en dan hebt u morgen weer de kans om een nieuwe bestelling te doen. De bestelling van vandaag vervalt dus als er niet betaald is.
Badge
He Sumber Alam, welkom op het forum. Ik durf niet te zeggen waar het aan ligt. Maar de bestelling wordt uiteindelijk geannuleerd als er niet betaald is. Als het goed is, kan je nu wel weer een bestelling plaatsen. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'abonnementen'. Groet, Leny

Reageer