beantwoord

Help!!! Na 4 maanden nog geen geld terug!!

  • 24 december 2020
  • 5 reacties
  • 416 Bekeken

Nadat ik in Augustus overgestapt ben op een Flex abonnement, wacht ik op een teruggave van € 83,00.

Het is nu 24 December en na vele telefoontjes en toezeggingen nog steeds niets ontvangen. 

Weer contact gehad met de klantenservice, en weer wordt het uitgezocht…..

Wat the F… moet ik doen om mijn geld eindelijk te krijgen??? 

HELP!!!’ 
 


 

 

icon

Beste antwoord door Stijn NS 23 januari 2021, 14:50

Update: Danny is tijdelijk afwezig, maar heb van hem begrepen dat hij al enige tijd geen reactie meer had gekregen van Yvon1111, dus zijn we er voor het moment van uitgegaan dat het is opgelost. Mocht dit toch niet het geval zijn dan wil ik toch adviseren om in eerste instantie via de reguliere Klantenservice kanalen contact op te nemen.

Bekijk origineel

5 reacties

Hoi Yvonn1111 en welkom bij de NS Community!

Jeetje, dat is inderdaad wel heel erg lang. Stuur je mij een privébericht met je NAW-gegevens en geboortedatum? Dan duik ik er even in voor je.

​​afbeeldingen verwijderd; privégegevens.

Inmiddels hebben we contact via de chat en wacht ik op reactie van Yvon1111.

Reputatie 7
Badge +3

Ben je overgestapt van en saldo abonnement naar Flex en heb je dit bevestigd vis een OV automaat? Wanneer je dat niet gedaan hebt, blijft het oude abonnement doorlopen en krijg je nog geen geld terug.

Update: Danny is tijdelijk afwezig, maar heb van hem begrepen dat hij al enige tijd geen reactie meer had gekregen van Yvon1111, dus zijn we er voor het moment van uitgegaan dat het is opgelost. Mocht dit toch niet het geval zijn dan wil ik toch adviseren om in eerste instantie via de reguliere Klantenservice kanalen contact op te nemen.

Reageer