beantwoord

herhaalde foutoptreding fietsenstalling abbonoment aanmaken

• 25 september 2020
  • 7 reacties
  • 182 Bekeken

Ik probeer nu al 3weken lang een abonnement af te sluiten op een fietsenstalling, en elke keer krijg ik de melding ‘er is een fout opgetreden, probeer het later nog eens of neem contact op met onze klantenservice’ nu weet ik niet eens waar ik contact op zou moeten nemen want er zijn alleen maar links naar pagina’s met een abbonement aanmaken, maar dat werkt dus niet en ik moet nu elke keer weer betalen voor mijn fiets langer dan 24uur stallen. Ik heb al meerdere internet servers gebruikt, het gevraagd aan medewerkers maar die zeggen dat het echt alleen online afgesloten kan worden. Wat moet ik nu doen?? 

icon

Beste antwoord door Stijn NS 28 september 2020, 18:52

Helaas hebben we geen reactie meer gekregen van Jildou of een van de gegeven suggesties heeft geholpen. Algemeen gezien is het verstandig om contact op te nemen met onze Klantenservice. Er kan dan bekeken worden wat er aan de hand is.

De Klantenservice is telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of er kan een chatgesprek gestart worden (optie 'Chat met NS').

Bekijk origineel

7 reacties

Hoi Jildau en welkom op onze NS Community!

Wat irritant zeg! Kan je wel inloggen? Heb je de cookies al verwijderd? Waar precies in het proces gaat het fout, welke pagina? 

Ja inloggen werkt wel, het gebeurt als ik van de stap ‘persoonlijke gegevens’ naar ‘kaart gegevens ga’. 

Hmm, en via een andere browser ook al geprobeerd? En heb je al contact opgenomen met onze klantenservice?

Is het inmiddels gelukt, Jildau?

Badge +3

Lijkt op dit topic https://community.ns.nl/abonnementen-2/combinatie-ns-flex-traject-vrij-en-abonnement-bewaakte-onbemande-fietsenstalling-66411, waar @Maxime NS zelf aangeeft:

Helaas is het niet gelukt om het op de huidige kaart te bestellen. Het abonnement wordt op een nieuwe kaart besteld. 

Op die specifieke kaart had al eens een stallingsabonnement gestaan. Zou niet moeten, maar ik denk dat het daaraan heeft gelegen.

Helaas hebben we geen reactie meer gekregen van Jildou of een van de gegeven suggesties heeft geholpen. Algemeen gezien is het verstandig om contact op te nemen met onze Klantenservice. Er kan dan bekeken worden wat er aan de hand is.

De Klantenservice is telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of er kan een chatgesprek gestart worden (optie 'Chat met NS').

Reageer