beantwoord

herstellen

• 22 maart 2020
  • 3 reacties
  • 100 Bekeken

goedenmiddag,ik heb van de week mijn dalvrij klassiek naar de nieuwe vorm overgezet maar dit is door de NS niet goed gegegaan waardoor mijn abonnement doorloopt tot ¾ aangezien ik nu al meer dan een week geen baan heb kan ik deze kosten niet hebben en vooral dat het een fout is van de NS.

klacht net ingediend maar daar hoor ik niets meer van.

wat moet ik nu doen abonnement terug laten storten,advokaat wat mij meer dan 1000 kost , ik weet het niet meer klantenservice kom ik niet verder.

ramon nieuwenhuis

icon

Beste antwoord door Thom 22 maart 2020, 15:32

Klantenservice is het enige kanaal dat u een oplossing kan bieden. Zij kunnen zien wat er mis is gegaan. Wij kunnen u hier niet in raden, wij zijn reizigers die elkaar helpen. De advocatuur er bij halen is zinloos. Een vriendelijke, niet beschuldigende, opstelling doet vaak wonderen. Leg de vraag bij NS neer.

Storneren is gewoon niet betalen, dat is niet handig om te doen. Het is niet zo ingewikkeld dit na te kijken voor NS.

Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het alleen dan - maar alleen dan - telefonisch: Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55, tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS'. Het kan ook heel goed door een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans wat sneller dan met de telefoon vanwege de wachttijden, en u kunt een eventuele bijlage meesturen.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Klantenservice is het enige kanaal dat u een oplossing kan bieden. Zij kunnen zien wat er mis is gegaan. Wij kunnen u hier niet in raden, wij zijn reizigers die elkaar helpen. De advocatuur er bij halen is zinloos. Een vriendelijke, niet beschuldigende, opstelling doet vaak wonderen. Leg de vraag bij NS neer.

Storneren is gewoon niet betalen, dat is niet handig om te doen. Het is niet zo ingewikkeld dit na te kijken voor NS.

Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het alleen dan - maar alleen dan - telefonisch: Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55, tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS'. Het kan ook heel goed door een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans wat sneller dan met de telefoon vanwege de wachttijden, en u kunt een eventuele bijlage meesturen.

Reputatie 4

Heb je flex al opgehaald?

Als je dit nog niet gedaan hebt. Dan zul je dit moeten doen. Dan pas zal je oude abonnement opgezegd worden. Het teveel betaalde abonnementskosten zal je terug krijgen 

Hoi ramon.nieuwenhuis.9 en welkom op de NS Community!

Wat naar om te lezen dat er zoveel verkeerd is gegaan en dat jij je baan bent verloren. Normaal heeft Thom helemaal gelijk en dien je inderdaad bij de klantenservice te zijn. Ik ben in dit geval bereid een uitzondering te maken en met je mee te kijken. Stuur je mij een privébericht door op mijn naam te klikken en dan te kiezen voor privébericht versturen? Stuur je dan gelijk je NAW-gegevens, geboortedatum, e-mailadres en OV-chipkaartnummer mee? Dan kijk ik even wat ik voor je kan doen. 

Voor de meelezers in dit bericht: Heb jij problemen met je abonnement, volg dan inderdaad de stappen van Thom! 

Reageer