Het blad Spoor

• 21 oktober 2014
  • 3 reacties
  • 352 Bekeken

Al heb ik evenals mijn man een ov-chipkaart met vrij reizen-dagen, we krijgen de laatste tijd op ons adres maar één exemplaar van SPOOR. Vooral gezien de aanbiedingen in de City Special word ik benadeeld, nu alleen mijn man dat blad heeft ontvangen en dus van de aanbiedingen gebruik kan maken. Wat hieraan te doen?

3 reacties

Badge
Raadje, welkom op het forum. Jullie hebben beide een NS abonnement. Dan horen jullie beide ook het blad Spoor + City Special te ontvangen. Nu ontvangt je man de actie. Ik wil je gegevens even controleren. Zou je via een privébericht je naw- gegevens willen sturen? Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'abonnementen'. Groet, Leny
Raadje, welkom op het forum. Jullie hebben beide een NS abonnement. Dan horen jullie beide ook het blad Spoor + City Special te ontvangen. Nu ontvangt je man de actie. Ik wil je gegevens even controleren. Zou je via een privébericht je naw- gegevens willen sturen? Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'abonnementen'. Groet, Leny

Bedankt, Leny. Ik heb mijn vraag intussen via de klachtendienst van de Consumenten Gids aan NS doorgegeven. Ik denk dat ik daar binnenkort wel antwoord op krijg. Dat wacht ik af. M.vr.gr, Raadje

Ineens geen interesse meer in een eigen exemplaar van het blad Spoor + de City Special?
Leny (van Klantenservice) wil jou een exemplaar nasturen, maar je verkiest kennelijk de Consumtenbond, die die bladen niet nastuurt.
Waarom dan klagen?

Bedankt, Leny. Ik heb mijn vraag intussen via de klachtendienst van de Consumenten Gids aan NS doorgegeven. Ik denk dat ik daar binnenkort wel antwoord op krijg. Dat wacht ik af. M.vr.gr, Raadje

Reageer