beantwoord

Het lukt niet om een abonnement te kopen

• 30 augustus 2015
  • 4 reacties
  • 169 Bekeken

het lukt mij niet om een abonnement te kopen. het probleem is dat ik een abonnement ging bestellen maar dat was fout gegaan toen wilde ik het opnieuw proberen maar dan komt er te staan ' U kunt het product niet combineren met de andere producten op uw OV-chipkaart.' bij het invoeren van de ingangsdatum. Terwijl ik helemaal geen abonnement hebt. Kan iemand mij alstublieft helpen???
icon

Beste antwoord door Inge NS 30 augustus 2015, 15:59

Welkom op het forum matthijseig!

Ik zou je willen aanraden om even contact op te nemen met onze klantenservice om de mislukte bestelling te annuleren. Je kunt daarna alsnog het abonnement met succes bestellen zonder een foutmelding te krijgen. Wij zijn 24/7 telefonisch bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kunt er ook voor kiezen om met ons te chatten (kies voor de link 'Live chat'), te e-mailen (Typ 'mail' bij 'Stel uw vraag aan Eva') of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Bellen gaat voor nu wel het snelst als je het abonnement vandaag nog opnieuw wilt bestellen.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Abonnementen. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Het is inderdaad mateloos irritant dat als een bestelling niet wordt afgerond dat je kaart in feite geblokkeerd wordt voor andere abonnementen.
Welkom op het forum matthijseig!

Ik zou je willen aanraden om even contact op te nemen met onze klantenservice om de mislukte bestelling te annuleren. Je kunt daarna alsnog het abonnement met succes bestellen zonder een foutmelding te krijgen. Wij zijn 24/7 telefonisch bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kunt er ook voor kiezen om met ons te chatten (kies voor de link 'Live chat'), te e-mailen (Typ 'mail' bij 'Stel uw vraag aan Eva') of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Bellen gaat voor nu wel het snelst als je het abonnement vandaag nog opnieuw wilt bestellen.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Abonnementen. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
ik vind zeer slecht geregeld, en als ik bel dan krijg ik constant te horen dat er meer dan 10 wachtende voor mij zijn
Hoi Matthijs! Het was inderdaad erg druk gisteren. Ik zie echter dat je abonnement inmiddels gisteren alsnog is geannuleerd, en dat je een nieuwe bestelling hebt gedaan. Is het nu opgelost?

Reageer