beantwoord

Hetzelfde abonnement weer afsluiten

• 23 June 2014
  • 2 reacties
  • 244 Bekeken

Ik heb een dalvoordeelabonnement. Als ik dit nu opzeg en later opnieuw aanschaf betaal ik 29 euro ipv 50 euro per maand.
Is het mogelijk om een abonnement op te zeggen en daarna weer af te sluiten op dezelfde kaart/naam? Of zijn hier voorwaarden aan verbonden?

icon

Beste antwoord door Anonymous 24 June 2014, 02:33

Bekijk origineel

2 reacties

De prijs die u noemt is niet het bedrag per maand, maar de abonnementsprijs per jaar, zoals u op deze pagina kunt zien.

Uw voordeel zou dus geen €252 zijn, maar slechts €21 voor het eerste jaar. Na dat eerste jaar betaalt u gewoon de normale prijs van €50.

Het abonnement is een jaarabonnement. Vanaf het moment dat u het abonnement in uw bezit hebt, kunt u het per maand opzeggen.
Pas wanneer u het abonnement hebt opgezegd en ook conform de aanwijzingen van NS daadwerkelijk van uw OV-chipkaart hebt verwijderd, kunt u eventueel een nieuw abonnement op diezelfde OV-chipkaart zetten, mits die kaart op dat moment nog minimaal 8 weken geldig is.

Dag egni, goed dat je het forum gevonden hebt om je vraag te stellen. Indien je Dal Voordeel minimaal één jaar loopt is het mogelijk om deze op te zeggen en een nieuw abonnement af te sluiten tegen het actietarief. Er zijn verder geen expliciete voorwaarden aan verbonden, enkel de voorwaarden die Geus terecht noemt. Je abonnement dient van je OV-chipkaart verwijderd te zijn en je OV-chipkaart dient nog minimaal 8 weken geldig te zijn.

Reageer