beantwoord

Hoe bestel ik trajectvrij maand

Ik heb geprobeerd een trajectvrij maand af te sluiten, ik heb via mijn ns netjes gekozen voor trajectvrij, dit is echter enkel voor het jaar abonnement, nergens kan ik aangeven dat ik een maand wil, per abuis dus een jaarabonnement afgesloten bij de klantenservice hebben ze dit weer kunnen annuleren maar ze verwijten me dat ik niet goed heb gekeken, ik heb nu echter nogmaals geprobeerd een trajectvrij maand af te sluiten, screenshots gemaakt van de stappen maar nergens kan ik aangeven dat ik enkel een maand wil, dit in verband met werk en een tijdelijk contract. Hoe sluit ik in hemelsnaam een trajectvrij af, eva helpt ook niet echt. Bij de extra opties staat deze ook niet.
icon

Beste antwoord door Tochjo 19 augustus 2014, 11:38

U hebt momenteel een Dal Voordeel-abonnement. Wilt u dit behouden? Zo ja, dan kunt u op deze pagina een maandabonnement Traject Vrij voor uw kaart aanvragen (zie knop rechtsboven). Traject Vrij komt dan een maand in de plaats van Dal Voordeel. Zodra het abonnement is verlopen, reist u weer met Dal Voordeel. Als u Dal Voordeel niet wilt behouden, denk ik dat u dit apart moet opzeggen.

Overigens zie ik in een van de afbeeldingen die u hebt bijgesloten wel staan "Contractduur: doorlopend". Dat geeft aan dat u een jaarabonnement afsluit. Dat is eigenlijk een doorlopend abonnement met een minimale contractduur van een jaar.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
U hebt momenteel een Dal Voordeel-abonnement. Wilt u dit behouden? Zo ja, dan kunt u op deze pagina een maandabonnement Traject Vrij voor uw kaart aanvragen (zie knop rechtsboven). Traject Vrij komt dan een maand in de plaats van Dal Voordeel. Zodra het abonnement is verlopen, reist u weer met Dal Voordeel. Als u Dal Voordeel niet wilt behouden, denk ik dat u dit apart moet opzeggen.

Overigens zie ik in een van de afbeeldingen die u hebt bijgesloten wel staan "Contractduur: doorlopend". Dat geeft aan dat u een jaarabonnement afsluit. Dat is eigenlijk een doorlopend abonnement met een minimale contractduur van een jaar.
Badge
Tochjo heeft je het juiste antwoord gegeven. Ga naar deze pagina en klik op 'Koop nu het maandabonnement'. Succes!
Dank voor de link, ik kreeg enkel te horen dat ik dit via mijn ns moest regelen en beter moest kijken, het gaat dus buiten mijn ns om. Erg onduidelijk allemaal.

Krijg ik voor de maand dat ik Trajectvrij heb dan ook restitutie of korting, omdat bij Trajectvrij al een 40% dalvoordeel bij in zit? of betaal ik straks dubbel voor korting?

Reageer