Skip to main content

Hoe betaal ik de rekening in maandelijkse termijnen?

Hallo ​@Qadabachi - je kunt hiervoor het beste contact opnemen met de klantenservice van NS: Klantenservice - Wij helpen je graag! | NS - je kunt ze bijvoorbeeld bellen op 030 751 51 55

Dit is een forum waar reizigers elkaar helpen, en we hebben hier géén inzage in de administratie van NS.


In principe ben je het factuurbedrag in 1x verschuldigd. Lukt het niet in 1x dan kun je met de klantenservice een betalingsregeling afspreken. De klantenservice is telefonisch, via X, Facebook of chat te bereiken. Let op een betalingstegeling kan maar beperkt.


De beperking zit hem er ook in dat het hooguit twee keer per jaar kan. Maar als noodgreep kan het een keer. Feitelijk is een rekening van NS een te verwachten betaling en is het zaak te reserveren. soms lukt dat niet door wat dan ook, en dan is dit een escape, maar het is geen escape voor alle toekomstige betalingen. Reserveer het maandbedrag en als dat niet lukt, overweeg dan reizen op saldo. Reizen met Flex is reizen op krediet, maar u moet de kosten op een gegeven moment wel betalen. Het is ook zaak de kosten in de gaten te houden als u ze maakt. Flex is niet vrij reizen, al voelt het soms in eerste instantie zo.


Reageer