Hoe betaal ik de rekening in maandelijkse termijnen?
Hallo
Dit is een forum waar reizigers elkaar helpen, en we hebben hier géén inzage in de administratie van NS.
In principe ben je het factuurbedrag in 1x verschuldigd. Lukt het niet in 1x dan kun je met de klantenservice een betalingsregeling afspreken. De klantenservice is telefonisch, via X, Facebook of chat te bereiken. Let op een betalingstegeling kan maar beperkt.
De beperking zit hem er ook in dat het hooguit twee keer per jaar kan. Maar als noodgreep kan het een keer. Feitelijk is een rekening van NS een te verwachten betaling en is het zaak te reserveren. soms lukt dat niet door wat dan ook, en dan is dit een escape, maar het is geen escape voor alle toekomstige betalingen. Reserveer het maandbedrag en als dat niet lukt, overweeg dan reizen op saldo. Reizen met Flex is reizen op krediet, maar u moet de kosten op een gegeven moment wel betalen. Het is ook zaak de kosten in de gaten te houden als u ze maakt. Flex is niet vrij reizen, al voelt het soms in eerste instantie zo.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.