beantwoord

Hoe betaal ik het Traject Vrij abonnement?

Ik wil een traject vrij abonnement bestellen, maar ik weet niet hoe ik betaal. Betaal ik van tevoren en kan ik dan onbeperkt reizen op dat traject of iets anders?
icon

Beste antwoord door Tochjo 14 augustus 2014, 12:06

Bij Traject Vrij zijn er twee soorten reiskosten: die voor het abonnement, om inderdaad onbeperkt te mogen reizen op uw traject, en de kosten voor reizen buiten het traject.

U betaalt de kosten voor het abonnement altijd vooraf. Dat kan maandelijks of jaarlijks per automatische incasso. De kosten voor reizen buiten het traject worden achteraf per automatische incasso van uw rekening afgeschreven.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
Bij Traject Vrij zijn er twee soorten reiskosten: die voor het abonnement, om inderdaad onbeperkt te mogen reizen op uw traject, en de kosten voor reizen buiten het traject.

U betaalt de kosten voor het abonnement altijd vooraf. Dat kan maandelijks of jaarlijks per automatische incasso. De kosten voor reizen buiten het traject worden achteraf per automatische incasso van uw rekening afgeschreven.
Dank
Reputatie 3
Het antwoord van Tochjo is juist Milo13! Ik heb deze dan ook gemarkeerd als beste antwoord. Hier lees je meer over het Traject Vrij abonnement.

Reageer