beantwoord

Hoe de NS iemand tot waanzin kan drijven

  • 5 oktober 2016
  • 28 reacties
  • 1510 Bekeken


Toon eerste bericht

28 reacties

@marv87 Dit probleem is inderdaad vaker aangekaart en we zijn er nog steeds mee bezig. Het is helaas niet zo makkelijk om dit te herstellen en ik durf er ook niets over te zeggen behalve dat ik het nogmaals heb aangekaart bij de verantwoordelijke afdeling.

Ema is inmiddels gecompenseerd voor de laatste maand van het Traject Vrij abonnement.
Beste Lezers,

Inmiddels kan ik melden dat ik ook de laatste restitutie heb ontvangen ivm het teveel betaalde abonnementsgeld. Daarmee is alles door de NS opgelost.

Mijn grote dank voor Erryt en uiteraard ook voor de andere NS medewerkers. En met een zoon die vanaf 1 januari 2017 recht heeft op een gratis reisproduct, hoop ik dit forum voortaan alleen nog maar te gebruiken voor handige tips en trics van andere NS forumleden. 😉
Fijn om te lezen dat alles alsnog nog wens is verlopen Ema. Je bent altijd welkom op oNS forum.

Reageer