Mijn vader heeft jarenlang een daluren abonnement gehad en is nu zo oud dat hij vrijwel niet meer met de trein reist. Wel met enige regelmaat de bus. Ik wil hem helpen zijn abonnement om te zetten naar basis maar dat lijkt alleen te kunnen via Mijn NS en dat heeft hij niet. Hoe pak ik dit aan?
alvast dank voor het meedenken
Beste antwoord door mrfreeze
Henkpeetersen schreef:
De persoon aan de andere kant van de lijn kan dus zien blijkbaar dat hij met de zoon spreekt en niet met de vader?? Dit soort zaken als abonnementen beëindigen wordt natuurlijk doorlopend door kinderen gedaan. Het mag wettelijk misschien niet maar het is niet te controleren.
Ze kunnen dat niet zien, maar vaak zal iemand natuurlijk gewoon in eerste instantie eerlijk zeggen: “Goedemiddag. Ik wil graag het abonnement van mijn vader laten wijzigen.” Dan zou de klanteNService moeilijk kunnen gaan doen. Handigst is gewoon contact opnemen terwijl je naast je vader zit.
Volgens mij zou elke abonnementhouder een account van Mijn NS moeten hebben. Maar goed, als het via die weg niet lukt, kun je contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X. Zij kunnen het abonnement ook wijzigen of beëindigen.
De methode van @mrfreeze zou moeten werken. Je zou ook een account in Mijn NS kunnen aanmaken. De pas van je vader koppelen en vervolgens het abonnement opzeggen. Indien je bij het koppelen dan een foutmelding krijgt dan kan je nog altijd de klantenservice contacteren.
Iedere abonnementhouder heeft mijnNS. Je gebruikt daarvoor het email adres wat bekend is bij NS. Kies wachtwoord vergeten en vraag een nieuw wachtwoord aan.
Bij telefonisch contact, Facebook, X of chat kun je niet voor een ander een abonnement omzetten. Jouw vader moet daarbij aanwezig zijn om toestemming te geven.
Iedere abonnementhouder heeft mijnNS. Je gebruikt daarvoor het email adres wat bekend is bij NS. Kies wachtwoord vergeten en vraag een nieuw wachtwoord aan.
Bij telefonisch contact, Facebook, X of chat kun je niet voor een ander een abonnement omzetten. Jouw vader moet daarbij aanwezig zijn om toestemming te geven.
De persoon aan de andere kant van de lijn kan dus zien blijkbaar dat hij met de zoon spreekt en niet met de vader?? Dit soort zaken als abonnementen beëindigen wordt natuurlijk doorlopend door kinderen gedaan. Het mag wettelijk misschien niet maar het is niet te controleren.
Ze kunnen dat niet zien, maar vaak zal iemand natuurlijk gewoon in eerste instantie eerlijk zeggen: “Goedemiddag. Ik wil graag het abonnement van mijn vader laten wijzigen.” Dan zou de klanteNService moeilijk kunnen gaan doen. Handigst is gewoon contact opnemen terwijl je naast je vader zit.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.