beantwoord

Hoe kan ik de juiste factuur digitaal ontvangen?

• 19 augustus 2014
  • 1 reactie
  • 250 Bekeken

Via mijn "Mijn NS-account" wilde ik de factuur voor mijn Traject-vrij abonnement downloaden om te declareren op mijn werk. In het menu van "Mijn factuur" staat de juiste factuur aangegeven maar bij het downloaden krijg ik de factuur van een ander te zien.

Nadat ik een aantal moderators een privebericht heb verstuurd met dezelfde vraag, heb ik helaas nog geen (gewenste) antwoord mogen ontvangen.
Er is een mogelijkheid om de juiste factuur naar mij te e-mailen of dit probleem op een andere (snelle) manier op te lossen?

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Anonymous 19 augustus 2014, 10:44

Beste MarcellinoH, zou je mij een privébericht kunnen sturen? Ik zoek dit graag verder uit.

PS: Onze moderators zijn niet continu aan het werk. Vandaar dat je een bericht het beste eerst in het forum kunt plaatsen. Vervolgens sturen wij je (indien nodig) een privébericht of vragen wij om een privébericht. 🙂.
Bekijk origineel

1 reactie

Beste MarcellinoH, zou je mij een privébericht kunnen sturen? Ik zoek dit graag verder uit.

PS: Onze moderators zijn niet continu aan het werk. Vandaar dat je een bericht het beste eerst in het forum kunt plaatsen. Vervolgens sturen wij je (indien nodig) een privébericht of vragen wij om een privébericht. 🙂.

Reageer