IK WIL DAT INGE MIJ BEANTWOORD
Beste antwoord door Anonymous
Een aantal zaken:
- Dit is een openbaar forum. Je kunt wel zeggen dat je wilt dat een bepaald persoon je vraag beantwoordT, maar anderen mogen gewoon meepraten.
- De OV-chipkaart koop je niet van NS maar van TLS. Als je OV-chipkaart defect is, moet je dus bij TLS zijn. Dat kan via de website www.ov-chipkaart.nl .
- Je Studentenreisproduct is geen product van NS maar van DUO. Voor vragen over hoe je een product op een andere kaart kunt zetten, moet je dus bij DUO zijn. Dat kan via de website www.studentenreisproduct.nl .
- Dat je tweemaal de trein bent uitgezet komt doordat je blijkbaar reist met een defecte kaart (dat had je na de eerste keer dus wel duidelijk moeten zijn). Dat is een probleem van jouzelf en dat moet je dus zelf oplossen, eventueel in overleg met DUO of TLS. Ook als je een vergoeding wenst, moet je bij DUO of TLS zijn. NS levert immers geen van de producten.
Bekijk origineel
- Dit is een openbaar forum. Je kunt wel zeggen dat je wilt dat een bepaald persoon je vraag beantwoordT, maar anderen mogen gewoon meepraten.
- De OV-chipkaart koop je niet van NS maar van TLS. Als je OV-chipkaart defect is, moet je dus bij TLS zijn. Dat kan via de website www.ov-chipkaart.nl .
- Je Studentenreisproduct is geen product van NS maar van DUO. Voor vragen over hoe je een product op een andere kaart kunt zetten, moet je dus bij DUO zijn. Dat kan via de website www.studentenreisproduct.nl .
- Dat je tweemaal de trein bent uitgezet komt doordat je blijkbaar reist met een defecte kaart (dat had je na de eerste keer dus wel duidelijk moeten zijn). Dat is een probleem van jouzelf en dat moet je dus zelf oplossen, eventueel in overleg met DUO of TLS. Ook als je een vergoeding wenst, moet je bij DUO of TLS zijn. NS levert immers geen van de producten.