beantwoord

Hoe kan ik een overzicht krijgen van specifieke kosten voor Bus/Tram/Metro?

• 8 december 2019
  • 4 reacties
  • 120 Bekeken

Hoi,

Via ov-chipkaart.nl kun je een declaratieoverzicht genereren van geselecteerde reizen.

Nu wil ik dit doen maar aangezien ik NS Flex heb met Altijd Vrij worden er geen prijzen meer weergegeven!

Als ik inlog bij de NS kan ik een totaaloverzicht downloaden MAAR hier staan ALLE reizen op.

Ik wil niet al deze reizen declareren maar slechts enkele reizen in een overzicht zien.

Hoe doe ik dit?

icon

Beste antwoord door Tochjo 9 december 2019, 05:08

U kunt in Mijn NS bij Mijn reishistorie > Trein een declaratieoverzicht maken. U vinkt aan welke reizen er in het overzicht moeten komen en kiest onderaan voor Download. (Bij NS Flex staan ook de reizen met bus, tram en metro bij het kopje Trein onder Mijn reishistorie.)

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

U kunt in Mijn NS bij Mijn reishistorie > Trein een declaratieoverzicht maken. U vinkt aan welke reizen er in het overzicht moeten komen en kiest onderaan voor Download. (Bij NS Flex staan ook de reizen met bus, tram en metro bij het kopje Trein onder Mijn reishistorie.)

Hoi RaviB! Welkom bij de NS Community.

Kan je uit de voeten met het advies van Tochjo? Zo niet dan hoor ik het graag van je.

Ah, onder Trein staan ook de Bus/Tram/Metro reizen? 

Dat zou dan voldoende moeten zijn. Dank!

Badge +3

Staat zelfs gewoon op je Startpagina bij Flex.

Werkt prima, maar kan een paar dagen duren voor stads/streekvervoer dus geduld als er iets ontbreekt.

Wat je dashboard/startpagina zegt (kosten deze periode) kan ook nogal verschillen van je Reishistorie, dus daar ook geen zorgen over maken.

Soms komen reizen niet eens op je (maand)factuur, maar die gaan dan mee naar de volgende periode.

Dat was ook al zo bij reizen op rekening zonder NS Flex (Business Card bijvoorbeeld), en werk/opdrachtgevers zullen dat gewoon (moeten) accepteren als je ze een maand later declareert.

Bij mij staat er overigens € 9,44 voor kosten deze periode maar goed, die €5 voor Dal Voordeel (had ik juist uit gezet op 7 dec als test) zal ik nooit terug zien op een factuur...

Reageer