beantwoord

Hoe kan ik mij Jaartrajectabonnement omzetten in een Altijd Voordeel abonnement

Op dit moment reis ik met een Jaartrajectabonnement, dit abonnement loopt per 20 oktober af.
Echter reis ik ongeveer 3 dagen per week naar locatie A en 2 dagen in de week naar locatie B
Hiervoor is het Altijd Voordeel Abonnement beter geschikt (als je niet teveel kilometer maakt)

De vraag is hoe zet ik het abonnement om!
icon

Beste antwoord door Tochjo 22 augustus 2014, 10:39

Uw jaartrajectabonnement loopt vanzelf af op 20 oktober en wordt niet automatisch verlengd. Nu nog opzeggen heeft geen zin, want u krijgt dan geen geld terug: bij het jaarabonnement betaalt u voor tien maanden en krijgt u de laatste twee gratis. Dit staat beschreven in de Productvoorwaarden Jaarabonnement consumenten.

U kunt dus gewoon Altijd Voordeel aanschaffen op een nieuwe persoonlijke OV-chipkaart. Als u een jaarabonnement neemt, kunt u bij bestellen op de website direct gratis zo'n nieuwe kaart meebestellen.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Uw jaartrajectabonnement loopt vanzelf af op 20 oktober en wordt niet automatisch verlengd. Nu nog opzeggen heeft geen zin, want u krijgt dan geen geld terug: bij het jaarabonnement betaalt u voor tien maanden en krijgt u de laatste twee gratis. Dit staat beschreven in de Productvoorwaarden Jaarabonnement consumenten.

U kunt dus gewoon Altijd Voordeel aanschaffen op een nieuwe persoonlijke OV-chipkaart. Als u een jaarabonnement neemt, kunt u bij bestellen op de website direct gratis zo'n nieuwe kaart meebestellen.
Badge
Welkom op het NS Servieforum Bert Tijhuis. Tochjo heeft je een goed antwoord gegeven. Je Jaartrajectabonnement loopt automatisch af. Je kunt het Altijd Voordeel abonnement kopen in onze webshop .

Reageer