beantwoord

Hoe kan ik mijn abonnement beëindigen?

• 19 augustus 2014
  • 4 reacties
  • 337 Bekeken

Ik wil mijn abonnement beëindigen. Ik heb al een aantal keer NS Klantenservice gebeld maar die zijn altijd onbereikbaar. Kan ik dit doen via email of zo? Waarom is het niet mogelijk om je abonnement te beëindigd direct online via mijn ns account?
Groeten
icon

Beste antwoord door Hertog 19 augustus 2014, 23:59

De klantenservice is niet alleen telefonisch, maar ook op diverse andere manieren te bereiken, zoals Twitter, Facebook, telefoon, forum, EVA (e-mail) en per post.
En ja, in alle gevallen kost het soms even tijd een reactie te krijgen, zeker in de vakantie periode.
Telefonisch - ook al moet u soms even wachten als het druk is - gaat nog altijd het snelste.
Sociale media gaan redelijk vlot, hoewel het bij het forum ervan afhangt of er een moderator beschikbaar is die ook nog eens met uw "kreet" aan de slag gaat.
Mail via EVA vraagt doorgaan zo'n 4-5 dagen afhandelings tijd (in deze vakantieperiode soms iets meer).
En de behandeling van een brief zo'n 4-6 weken.

En ja, sinds NS Klantenservice over gestapt is van dat 0900-nummer voor 10 cent/min. naar een nummer tegen lokaal tarief, pakken meer mensen de telefoon, dus is de wachttijd soms wat langer.
En de Klantenservice is telefonisch bereikbaar ma t/m vr 08:00 - 22:00, op zaterdag 09:00 - 17:00.
Op zondag is de Klantenservice gesloten.
Bekijk origineel

4 reacties

De klantenservice is niet alleen telefonisch, maar ook op diverse andere manieren te bereiken, zoals Twitter, Facebook, telefoon, forum, EVA (e-mail) en per post.
En ja, in alle gevallen kost het soms even tijd een reactie te krijgen, zeker in de vakantie periode.
Telefonisch - ook al moet u soms even wachten als het druk is - gaat nog altijd het snelste.
Sociale media gaan redelijk vlot, hoewel het bij het forum ervan afhangt of er een moderator beschikbaar is die ook nog eens met uw "kreet" aan de slag gaat.
Mail via EVA vraagt doorgaan zo'n 4-5 dagen afhandelings tijd (in deze vakantieperiode soms iets meer).
En de behandeling van een brief zo'n 4-6 weken.

En ja, sinds NS Klantenservice over gestapt is van dat 0900-nummer voor 10 cent/min. naar een nummer tegen lokaal tarief, pakken meer mensen de telefoon, dus is de wachttijd soms wat langer.
En de Klantenservice is telefonisch bereikbaar ma t/m vr 08:00 - 22:00, op zaterdag 09:00 - 17:00.
Op zondag is de Klantenservice gesloten.
Badge
Marina08, welkom op het forum. Het is inderdaad erg druk in de lijn, maar wij kunnen je abonnement ook wel beëindigen. Zou je via een privébericht je NAW-gegevens, je OV-chipkaartnummer en je Iban nummer willen sturen? Groet, Leny
Ok, heb ik ook mijn antwoord... mag ik ook via een privé bericht mijn abonnement opzegging aanvragen?

Wat heb je nodig?

Wat zijn NAW-gegevens?
Badge
Hoi Koosjr, we behandelen beëindigingen niet meer via privéberichten. Je kunt het best contact opnemen met onze telefonische klantenservice (030-7515155) of ons een bericht sturen via Twitter of Facebook. Op deze manier kan één van mijn collega's je verder helpen met je abonnement. Via al deze kanalen zijn we 24 uur per dag te bereiken.

Reageer